Ongelmia tilauksessa
olen nyt yrittänyt toista kertaa tilata tuota sonera laajakaistaa enkä ole kummastakaa saanut edes tilausvahvistusta sähköpostiini eikä minuun olla otettu yhteyttä joten missä vika?
A
Hei Kemisti: Oliko kyse liikkuvasta vai kiinteästä laajakaistasta?
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa tilauksesi tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Mikäli sinulla ei ole Soneran asiakasnumeroa / et löydä sitä, niin voisitko laittaa puhelinnumerosi tällöin profiiliin ilman väliviivoja esim. 0401234567.
Katsotaan mikä tilauksessa oikein kiikastaapi.
Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa tilauksesi tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Mikäli sinulla ei ole Soneran asiakasnumeroa / et löydä sitä, niin voisitko laittaa puhelinnumerosi tällöin profiiliin ilman väliviivoja esim. 0401234567.
Katsotaan mikä tilauksessa oikein kiikastaapi.
Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
A
en löytänyt viimistä laskua koska olen tainnut laittaa sen maksun jälkeen roskiin, mutta lisäsin asiakasnumeron kohdalle puhelin numeroni ilman välejä. tosin jostain syystä se ei näytä ensimmäistä nollaa mutta se tuskin haittaa
A
Hei Kemisti: Asia saatiin kuntoon ja tilaus tehtyä. Kiitos tilauksesta!
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.