Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jiiwee
Vakiokalustoa ☆
  • 3 custom-general.kudos
  • 171 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Open MIX

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Onkohan multa mennyt tiedotus ohi, kun nyt vahingossa huomasin, että omille sivuille on ilmestynyt omia aikojaan OPEN_MIX-paketti 5.12. - 17.1.2014. Näytti jopa aktivoituvan n. tunnin jälkeen valinnoista.
Oletan, että kyse on nimensä mukaisesti kokeilumahdiollisuudesta, eikä listalla näkyvä kk-maksu 19,90 pidä tämän suhteen paikkaansa ja päätyykin vielä mainittuna päivänä ilman eri kommervenkkejä. Jos näin, niin toki kiitos tästä (vaikka melkosta tuskaa oli löytää listalta nuo 10 edes jotenkin itseä kiinnostavaa kanavaa - enkä näköjään edes onnistunut ;).
4 vastausta
DigiHate_
Vakiokalustoa
  • 1 custom-general.kudos
  • 140 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Juu tännekin tuli aiheesta txt-viesti 13.12.

Omilla sivuilla kun tänään 16.12 kävin valkkaamassa ne 10 kanavaa, niin lopulta se viimeisen kuittauksen painallus ei johtanut mihinkään (ainakaan näkyvästi). Valintasivu ei mitenkään tiennyt tuosta tarjouksen ilmaisuudesta, vaan siellä jökötti se 19,90-hinta näkösällä.

Tekstiviestissä mainittiin, että tarjoukseen liittyen on lähetetty kirje "viime viikolla". Mitään Sonera-postia ei kuitenkaan ole tullut herran aikoihin.


Kun palasin omille sivuille ja katson sitä kohtaa "Sonera MIX-kanavapaketti" ja painan "muokkaa", niin näen, että siellä lukee mun kaapelikorttinron yhteydessä "ei tilauksia"...
...kuitenkin, kun jatkan ikään kuin tekemään homman uudelleen, tulee valittu kanavalista näkösälle ja kommenttina ruudulla punaisella "Seuraava mahdollinen muutosajankohta on 01.01.2014".

Jotain siis lienee rekisteröitynyt - jotain ei - kai.... 😉


"Aavistuksen" epämääräisessä tilassa lienee siis tuo tarjotun ilmaisjakson toteuma 10 kanavan valitsemisen jälkeen.

Nyt on valinnoista kulunut noin 20minuuttia, eikä kanavat ainakaan ole auenneet telkkuun.


**
Iltapäivitys: Valitut kanavat ilmaantuivat ehtoon mittaan ja näkyvät kaikki. Pikku kummajainen on/oli, että Eurosport2.n normaali ja HD-versio ovat "omia kanaviaan" valintalistalla(??).

Toinen kummajainen on, että MTV-sport-kanavat eivät (tietenkään) kuuluneet tähän tyrkkyyn 🙂
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi jiiwee ja DigiHate! Mix M -paketti on maksuton tuonne 17.1.2014 saakka, jonka jälkeen se katkaistaan automaattisesti ellet tilaa jatkoa erikseen. Omilla Sivuilla näkyy paketin normaalihinta, mutta siitä ei tarvitse välittää. Eurosport 2:sta on tosiaan normaali ja HD-versio erikseen. Ideana on, että kanavan saa näkymään, vaikka ei omistaisikaan HD-laitteita. MTV Sport -kanavat eivät ainakaan toistaiseksi sisälly Mix-paketin valikoimaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jaakloppi_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
MInäkin olisin ottanut nuo ilmaiset openmix kanavat käyttööni mutta kun en pääse kirjautumaan omille sivuille. Yritin luoda tunnukset mutta ne saa vain laajakaista-liittymän omistaja. Olen tähän asti luullut että
minä olisin omistaja kun laskutkin maksan.
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi jaakloppi! Pääset kyllä valitsemaan Mix-kanavat, jos olet kaapeli-TV-liittymän omistaja. Tällöin sinun tulisi kirjautua Omille Sivuille Sonera Tunnuksella. Tarkemmat ohjeet löydät täältä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu