Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
anttihoo_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Osoitteenmuutos ja puuttuva toimitus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Muutin ja vaihdoin Soneran laajakaistan uuteen osoitteeseeni. Sonerakaupassa sanoivat, että toivomuksen mukaan 17.10. vaihtuu laajakaistani uuteen osoitteeseen. Noin 1½ viikon jälkeen laajakaistaa ei näy eikä kuulu vieläkään... Olen useamman kerran soittanut Soneran asiakaspalveluun ja vikapalvelunumeroon sekä käynyt Sonerakaupassa ja vastaus on ollut joka kerralla, että syy on laajakaistan toimituksen puolella ja etteivät he tiedä missä on vika ettei laajakaistaani ole kytketty.

Jos yhteyteni ei aukea pian asentajien laiskuudesta/keksityistä syistä johtuen, joita ei voi asiakkaalle kertoa, teen reklamaation ja irtisanon tämän sopimuksen ja siirryn toisen operaattorin asiakkaaksi.

Olisi hyvä tietää edes syy miksei laajakaistaani ole kytketty tai mahdollisesti kuinka kauan pitää odotella !!!
3 vastausta
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei anttihoo,
Tätä täytyy kyllä lähteä selvittämään. Ikävä kyllä en tähän aikaan tavoita toimituksen puolelta enää ketään, mutta palataan asiaan huomenna!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
anttihoo: Saimme toimituspuolelta tiedon, että liittymäsi toimii nyt. Kyseessä oli todella harmillinen tekninen ongelma. Pahoittelut vielä tilanteen aiheuttamasta mielipahasta ja kiitos, että kuitenkin jaksoit olla kärsivällinen kanssamme.
Kaikesta huolimatta oikein ihanaa alkutalvea sinne ja onnea uuteen kotiin!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
anttihoo_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Niinamari kirjoitti:
anttihoo: Saimme toimituspuolelta tiedon, että liittymäsi toimii nyt. Kyseessä oli todella harmillinen tekninen ongelma. Pahoittelut vielä tilanteen aiheuttamasta mielipahasta ja kiitos, että kuitenkin jaksoit olla kärsivällinen kanssamme.
Kaikesta huolimatta oikein ihanaa alkutalvea sinne ja onnea uuteen kotiin!



Vihdoinkin! kiitos. Ainut ongelma vain, että sopimuksessa lukee 10M ja sisääntuleva nopeus on 1M luokkaa... Onko minulla modeemin asetuksissa vikaa vai onko teillä tullu kytkentävirhe? Modeemi on Asus dsl-n12u.
Tämän osion uusimmat keskustelut