Osoitteenmuutos ja puuttuva toimitus

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei,

Muutin ja vaihdoin Soneran laajakaistan uuteen osoitteeseeni. Sonerakaupassa sanoivat, että toivomuksen mukaan 17.10. vaihtuu laajakaistani uuteen osoitteeseen. Noin 1½ viikon jälkeen laajakaistaa ei näy eikä kuulu vieläkään... Olen useamman kerran soittanut Soneran asiakaspalveluun ja vikapalvelunumeroon sekä käynyt Sonerakaupassa ja vastaus on ollut joka kerralla, että syy on laajakaistan toimituksen puolella ja etteivät he tiedä missä on vika ettei laajakaistaani ole kytketty.

Jos yhteyteni ei aukea pian asentajien laiskuudesta/keksityistä syistä johtuen, joita ei voi asiakkaalle kertoa, teen reklamaation ja irtisanon tämän sopimuksen ja siirryn toisen operaattorin asiakkaaksi.

Olisi hyvä tietää edes syy miksei laajakaistaani ole kytketty tai mahdollisesti kuinka kauan pitää odotella !!!

3 kommenttia

Hei anttihoo,
Tätä täytyy kyllä lähteä selvittämään. Ikävä kyllä en tähän aikaan tavoita toimituksen puolelta enää ketään, mutta palataan asiaan huomenna!
anttihoo: Saimme toimituspuolelta tiedon, että liittymäsi toimii nyt. Kyseessä oli todella harmillinen tekninen ongelma. Pahoittelut vielä tilanteen aiheuttamasta mielipahasta ja kiitos, että kuitenkin jaksoit olla kärsivällinen kanssamme.
Kaikesta huolimatta oikein ihanaa alkutalvea sinne ja onnea uuteen kotiin!
Niinamari kirjoitti:
anttihoo: Saimme toimituspuolelta tiedon, että liittymäsi toimii nyt. Kyseessä oli todella harmillinen tekninen ongelma. Pahoittelut vielä tilanteen aiheuttamasta mielipahasta ja kiitos, että kuitenkin jaksoit olla kärsivällinen kanssamme.
Kaikesta huolimatta oikein ihanaa alkutalvea sinne ja onnea uuteen kotiin!



Vihdoinkin! kiitos. Ainut ongelma vain, että sopimuksessa lukee 10M ja sisääntuleva nopeus on 1M luokkaa... Onko minulla modeemin asetuksissa vikaa vai onko teillä tullu kytkentävirhe? Modeemi on Asus dsl-n12u.

Vastaa