Hei,
Selvittelen ystäväni puolesta tällaista ongelmaa:
- hänen tunnuksellaan ja salasanallaan pääsee webmailiin normaalisti
- kun yritämme määritellä sähköpostin IMAP4-protokollalla Outlookiin (tai iPadiin tai Android-puhelimeen), tuloksena on aina virheilmoitus "palvelimeen ei saada yhteyttä" tai vastaava
Palvelin- (mail.inet.fi), protokolla- ja porttiasetukset ovat kunnossa. Olemme testanneet myös omassa koneessani, jossa on toimiva yhteys omaan Sonera-sähköpostiini--jos muutamme siitä vain ja ainoastaan käyttäjätunuksen ja salasanan ystäväni tunnukseksi ja salasanaksi, saamme heti saman virheilmoituksen.
Mikä neuvoksi?
A
Paljastui, että syynä oli postilaatikko, jonka maksimikoko on 10 MB. Päivitys 500 MB postilaatikoksi ratkaisi asian.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.