Päivää

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Siirryin Sonera Laajakaista Kaapeli 100M/5M

Mutta nopeus ei mene yli 45m

Kysymys:

Käytössä on thomson tcm420 modeemi joka näköjään käyttää

DOCSIS compliance:
DOCSIS 1.1
EuroDOCSIS 2.0

Pitäiskö minun hankkia uudempi modeemi? Vai pitäisikö soneran suoraan lähettää se minulle?
Jos nyt kyse onkaan tästä.

Toivoisin pikaista vastausta.

Kiitos

5 kommenttia

Jaahas.

"100Mbit/s liittymä toimii vain Eurodocsis 3.0 -kaapelimodeemilla"

Ihme kun ei voinut mitään sanoo tosta puhelimessa, vaikka olikin todella mukava neiti langan päässä
Ei tullut ilmaiseksi uutta modeemia, mutta pääsin kyllä huokasemaan helpotuksesta kun sentään huoman alennuksen antoivat, ettei tarvinnut vielä sitä 170e maksaa

Kiitoksia. Vielä kun netti toimisi kunnolla tolla uudella modeemilla nii voin antaa peukkuja soneralle voudelta 2012!
Hei VebZku,
Hienoa että modeemiasia on kunnossa. Erittäin hyvää tätä vuotta myös sinulle!
VebZku kirjoitti:
Ei tullut ilmaiseksi uutta modeemia, mutta pääsin kyllä huokasemaan helpotuksesta kun sentään huoman alennuksen antoivat, ettei tarvinnut vielä sitä 170e maksaa

Kiitoksia. Vielä kun netti toimisi kunnolla tolla uudella modeemilla nii voin antaa peukkuja soneralle voudelta 2012!


KYLLÄ olis kuulunu kyseisen LAFKAN antaa sulle modeemi kun se on niinku vuokralla SONERALTA! Eli nyt jos sulla paukahtaa modeemi takuu ajan jälkeen joudut ostamaan uuden MUTTA jos oisit vähänkää painostanut kyseessä olevaa LAFKAA ne ois sulle sen antaneet, tämä siksi että jos ongelmia modeemi puolella niin SONERA ON PAKKO lähettää uusi tilalle jos ei ole ite räjäytetty!. KAIKKI POIS TÄLTÄ LAFKALTA MITÄ SAA ILMASEKSI!!!!!!!!!!!!!!.
Hei!
Tällä hetkellä tarjousta maksuttomista modeemeista ei ole. Asikakkaamme voivat ostaa liittymään sopivan modeemin tilauksen yhteydessä voimassa olevien hinnastojen mukaisesti. Valitettavasti vuokrattavia modeemeja meillä ei ole enää tarjolla.

Tähän tekee poikkeuksen Koti TV -palvelu, jossa käytössä oleva laitteisto on Soneran omaisuutta. Asiakkaalta veloitetaan vain laitteiden toimitusmaksu ensimmäisellä laskulla ja mikäli laitteisiin tulee vikaa, asia hoidetaan kuntoon Teknisessä Asiakaspalvelussamme.

Vastaa