Palautetun nettitikun laskutus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

En tiedä kuinka saada yhteys Soneraan, asun Indonesiassa ja ainoastaan kesälomilla Suomessa. Otin nettitikun kokeiltavaksi Suomessa oleskelua varten kesälomallani 27.06.14 ja nopeustestin tulos oli: viive 798 ms ja testi ei koskaan mennyt edes läpi. Palautin tikun Soneran liikkeeseen 30.06.14.

Sain sähköpostiini tikun laskun ajalta 24.07. - 23.08.2014, tosin tikulla ei ollut yhtään käyttöä ja lasku 5 eur.
Kuinka saan laskun peruttua - Soneran palvelupuhelimeen ei Indonesiasta pysty soittamaan. Mikähän olisi Soneralle toimiva sähköpostiosoite?

1 kommentti

Hei Lahdekuja,
Asia hoituu kyllä 🙂 Ota meihin yhteyttä privaviestillä Facebookin kautta, niin saadaan homma selvitettyä!

Vastaa