Palvelu ei toimi

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

" Hyvä Soneran asiakas.
Omat sivut- palvelussa on tilapäinen käyttökatkos,yritä hetken kuluttua uudelleen.
Mikäli ongelma jatkuu ota yhteyttä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm)"



Ongelma jatkuu,jatkuu,jatkuu....Tilapäinen käyttökatkos on sivuillanne 90% ajasta .Nytkin se on kestänyt jo 4 päivää. Vaaditte kuitenkin täyttä kuukausimaksua ,Miksi? Saanko hyvitystä?
Toiseksi: Miksi minun pitäisi soittaa maksullisia puheluita selvittääkseni ongelman syyn tai keston kun maksetussa palvelussa on vika.Onko tuo laillistakaan? Seuraan nyt päivittäin milloinka ongelma poistuu.Raportoin sitten vaikkapa kuluttajaneuvojalle.

Erkki Hämäläinen

3 kommenttia

Omat sivut toimii - juuri testasin - joten ongelma liittyy käyttäjätunnukseesi. Koska vikailmoituksen jättäminen Omien sivujen kautta ei tässä tapauksessa onnistu, käytännössä ainoa vaihtoehto on ilmoitaa asiasta Vikapalveluun puhelimitse. Ongelma tuskin itsekseen poistuu ellet tee asiasta vikailmoitusta.

Soitto Vikapalveluun on normaalihintainen eli käytettävän puhelinliittymän mukainen. Sonera ei veloita Asiakaspalveluun tai Vikapalveluun soitosta ylimääräistä.


T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Moi !
Palvelu toimii taas (tällä kertaa...mutta kuinka pitkään?)mutta miten se ongelma liittyy käyttäjätunnukseen?Miten se korjataan? Kuka korjaa? Toimii kuitenkin silloin tällöin, salasanan ja käyttäjätunnuksen on antanut Sonera 5 vuotta sitten laajakaistasopimusta tehdessä.Et myöskään vastannut siihen kysymykseen,että alentaako Sonera kuukausimaksua niiltä päiviltä kun se ei toimi?
Miksi Sonera veloittaa Soneran liittymästä soitetusta vikailmoituksesta Soneraan yleensäkään mitään( ei sentään ylimääräistä!? Härskiä ! Vaikka sillä on varaa lähettää jonninjoutavia tekstiviestejä yhtenään ,esim. jonkun helsinkiläisen kauppiaan tarjouksia jyväskyläläiselle kuluttajalle !
Käyttäjän arisel kirjoittama viesti on poistettu asiattoman kielenkäytön vuoksi.

Vastaa