Palvelua ei ole tilattu, mutta silti laskutetaan

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Huomasin laskuistani, että minulta on alettu periä Soneran nettiarkisto-maksuja (8 euroa kuussa), enkä ole sellaista missään vaiheessa tilannut tai käyttänyt! Aika törkeää tällainen. 😞 En saanut sitä itse edes lopetettua omissa tilauksissa, joten voisitteko hoitaa asian siellä omassa päässä.

On sekin kumma, että vanhojen asiakkaiden täytyy maksaa laajakaistasta enemmän kuin uusien, oma hintani 40e/kk ja uudet asiakkaat saavat ensimmäisen vuoden puolet halvemmalla... luulisi, että uskollisia asiakkaita kannattaisi enemmän kiitellä.

Terveisin,
pettynyt asiakas

3 kommenttia

Hei ptknn!

Liittymätietojesi mukaan palvelu on irtisanottu tälle päivälle ja sinulle on lähetetty myös tekstiviestillä infoa asiasta. Tuliko viesti perille?

Meillä on hyviä tarjouksia uusille asiakkaille, mutta myös nykyisille asiakkaillemme löytyy edullisia jatkotarjouksia, joista kannattaa tiedustella lisää siinä vaiheessa, kun määräaikainen sopimuksesi on loppumassa. Mukavaa illanjatkoa!
Viesti tuli perille, kiitos. Hyvitetäänkö aiheetta jo laskutetut nettiarkistomaksut ensi laskussa?
Hei ptknn!

Nettiarkisto on ollut sinulla aiemmin maksuttomana määräaikaisella tarjouksella. Tarjousajan päättyessä palvelu on muuttunut normaalihintaiseksi. Olet saanut Nettiarkistoa koskien tilausvahvistuksen sähköpostiisi, josta hinnat käyvät ilmi. Palvelu on myös näkynyt laskuillasi.

Lisäksi reklamoinnit laskuista pitää tehdä ennen eräpäivää. Teen tulevalle laskulle hyvityksen maaliskuulta ja huhtikuulta niiltä päiviltä, kun palvelu ehti sinulla olla, mutta aiempia laskuja emme hyvitä.

Vastaa