Paperilasku jo maksetulta kuukaudelta.(Irtisanottu liittymä)

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei

Sain tänään paperilaskun Helmikuulta. Olen kuitenkin jo maksanut yhden laskun joka lähetettiin sähköpostiini 27.2. Tämä paperilasku on ajalta 1.2.-28.2. Ja koska olen irtisanonut liittymäni (11.3. viimeinen irtisanomispäivä.) en enään pääse kirjautumaan omille sivuilleni. (Kirjautuessa sisään tulee heti näkyviin "Olet kirjautunut ulos" sivu.)

Viime kuun lopulla soitin Soneran asiakaspalveluun, koska olin muuttamassa kuukauden vaihteessa asuntoon jossa on jo Soneran laajakaista liittymä. Asiakaspalvelun kanssa sovimme oman liittymäni sulkemisesta irtisanomisajan jälkeen päättyväksi 11.3.2014. Asiakaspalvelun kanssa sovimme että Maaliskuun puolelle menevät päivät laskutetaan paperilaskuna uuteen osoitteeseen johon olen nyt muuttanut.

Onkohan tässä nyt tapahtunut jokin sekaannus jonka seurauksena asiakaspalvelun nainen laittoi nyt vahingossa helmikuunkin laskun tulemaan paperisena, vaikka se on jo maksettu sähköpostiin lähetetyn laskun kautta?

Hieman sekavasti selitetty. Lyhyesti kysyttynä:
- Onko helmikuun laajakaista laskuni nyt maksettu?
- Jos on, tarviiko maksaa tämän paperilaskun 2 euroa ja 90 senttiä?
- Tuleeko Maaliskuun 1.-11. päivien lasku sähköpostiin vai paperilla?

4 kommenttia

Moi tempke! Uusin lasku näkyy vielä avoimena ja se on tosiaan lähetetty jostain syystä paperisena.

Laajakaistalaskuthan lähetetään 1-2 kuukauden viiveellä. Viimeisin maksusuoritus on tullut perille 27.2. ja se kuitannut laajakaistamaksut ajalta 1.1.-31.1.2014.

Helmikuun lasku on siis vielä maksamatta. Hyvitän tuon paperilaskuveloituksen laskusta eli maksa vain laajakaistan osuus 40,23€.

Liittymä on jo irtisanottu, minkä vuoksi en pääse enää muuttamaan laskutustapaa. Näin ollen myös maaliskuun lasku lähetetään paperisena. Teen jo etukäteen 2,90€ hyvityksen myös tuolle laskulle, joka kuittaa paperilaskuveloituksen.

Toivottavasti tämä selvensi asiaa 🙂
Hei

Voisitteko ystävällisesti tarkistaa onko nyt kaikki maksut maksettu. En itse pääse tarkistamaan Omilta sivuilta koska käyttäjätunnukset sinne ovat sulkeutuneet. Kiitos.
Ei täältä näköjään saa vastausta enään? Noh, jos on jääny jotain maksamatta niin sitten olkoon.
Hei tempke!

Kaikki laskut on ok! Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta!

Aurinkoista kevättä sinne 🙂

Vastaa