Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JarnoF_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 26 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Paperilaskusta luopuminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Muutin laskutustapani sähköiseksi (laskutustiedot -> muokkaa -> lisäsin sähköpostiosoitteeni -> lähetä), mutta pääsivulla lukee edelleen laskutustapana "paperilasku".

Päivittyykö tuo vain hitaasti nettisivulle (huonoa koodausta), vai menikö vaihdos oikeasti harakoille?
2 vastausta
JarnoF_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 26 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mjahas. Tänään tuolla näkyy "Laskutustapa: Sähköpostilasku", eli ongelma poistunut. 🙂
Henry_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 380 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei JarnoF!

Joo, tosiaan omilla sivuilla päivityksen näkyminen kestää hetken aikaa. Mutta hyvä juttu että sait sen vaihdettua:)
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessahttp://www.sonera.fi/asiakastuki/ . Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palveluhttp://www.twitter.com/sonera_palvelu