Peruminen

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Moi, minulle tarjottiin puheimitse hyvältä kuuostavaa sonera viihde pakettia ja sanoin että voin kokeilla. Asiakaspalvelija ei sanonut puhelimessa että jos kaupan purkaa 14 päivän aikana tuote tulee olla käyttämätön , tämän luin nettisivultanne . Muutenkin kun katsoin kanavapakettienne tarjontaa - en halua vaihtaa welho-kanavaa teidän huonoihin vaihtoehtoihin. Olen saanut tänään txt-viestin että boksi olisi postissa haettavissa - kuinka perun tilaukseni . Muutenkin olen todella pettynyt toimintaanne. Minulla ollut pitkään kauttanne f-secure-ja varmuuskopio ja nettiarkisto lopetti oudosti toimintansa ja jouduin soittamaan kalliin puhelun helson palveluunne josta pyydettiin ottamaan yhteys palveuntarjoajaan. asiakkaita pompotellaan ja kustannuksellamme rahastetaan. Asia ei koskaan selvinnyt maksumieheksi kuitenkin jäin lähes 30 euron lasku odottelee. Itse sain asian selvitettyä paauttamalla tietokoneen aikaisempaan tilaan. Alan katselemaan muitakin tarjoamianne palveluita muualta vaikka vekslaaminen on aina hankaaa

Kerrotko kuinka sonera-viihdetoimitus perutaan

terveisin Airi

3 kommenttia

Moi air66,
Voit olla perumisesta yhteydessä Asiakaspalveluumme joko soittamalla numeroon 020017000 tai laittamalla meille yksityisviestin Facebookin kautta, homma hoituu näppärästi myös sitä kautta (http://www.facebook.com/sonera).
Kuinka pitkä on teidän vastausaika Facebook kysymyksiin?
Moi timukka,
Arkipäivinä vastauksia pystytään yleensä antamaan aika pian mutta viikonlopun jäljiltä voi alkuviikosta olla ruuhkaa, silloin vastausaika on pidempi. Mutta nou hätä, vastataan joka tapauksessa a.s.a.p !

Vastaa