Pikkuhiljaa palaa päre...


Ongelma olisi siis semmoinen, että tuo hiton Soneran KotiTv pätkii ja tilttaa tuon tuostakin.
Onko tälle mitään ideaa vai heitänkö Motorolla pikkuhiljaa seinää kohti!!!

Suurin ongelmahan on se kun katselee makoisasti sohvalla makaillessa vaikkapa jotain ohjelmaa taikka UrhoTV:ltä lätkää, koko paska tilttaa ja kaiken yrittämänsä jälkeen on pakko käynnistää Motorolla ja reititin uusiksi!! Välillä käy niinkin helvetin ihanasti, ettei se niiden uudestaan käynnistäminen auta tuon taivaallista vaan sama helvetti jatkuu.
Joskus käy niin ihanasti että alkaa toimia, mutta kas kummaa noin 5-10minuutin päästä sama homma toistuu. Koitappa siinä lätkää enään sitten katsoa kun puolet maaleista on mennyt ohi!!

Mitä hiton reititintä tai mitä lie suosittelet jotta tuo paskaläjä alkaa toimia niin ettei tarvi joka toinen ilta taistella ton romun kanssa niin että korvatkin savuavat!!

Onneks sukulaiset ei oo tota roskaa enään ottamassa omaan kämppäänsä kun kielsin. Vaikkakin samassa tuleva netti houkuttaakin!! ELisaan se on kohta vaihduttava tässäkin taloudessa, jollei toi paskaläjä ala toimimaan!!

Kiitos vaan ja Kumarrus!

14 kommenttia

Reitittimenä toiminee joku TP-LINK 150 Mbps Wireless N Router.
TL-WR740N.

Sitten tää viel jotenki kakkasesti näyttää infon kohdalla aika usein kuten tänäänkin samaa sarjaa kahteen otteeseen, vaikka se tulee vain kerran. Esimerkiksi otan subilta salaiset kansiot, info ja ohjelmaopas näyttävät että sama jakso salaisia kansioita tulisi kahteen otteeseen. Olen usein epähuomiossani esim. tallentanut molemmat!!! sieltä subilta tulee myös sama jakso Aavejahtia kahteen otteeseen! Mikäköhän ideana?
Hei pjertti89!

Ikävä kuulla, että sinulla on ollut KotiTV -palvelun kanssa noinkin paljon ongelmia. Suosittelen sinua olemaan yhteydessä Vikapalveluumme. Mahdollinen reitittimen vaihto todennäköisesti korjaa kaikki kertomasi ongelmat.
Voisihan se auttaa noihin ongelmiin. Ongelmahan on siinä ettei kukaan kerro mikä olisi paras reititin tms. Noita on kyllä vaihdeltu useampaankin otteeseen, mutta tuloksetta. Toivotaan että saa lätkäpelin katottua rauhassa tänään. Toivossa on hyvä elää, epäilempä ettei tuota tule katsottua ongelmitta.. Vai että vikapalveluun, siitä nyt tuskin on hyötyä, enemmänkin rahallista haittaa. Ei oikein enään nappaa tuo Soneran asiakaspalveluihin yms. soitella kun hinnat on hiton kalliit ja koskaan ei saa asioita kuitenkaan selväksi..
Katsoin liittymäsi tilannetta ja oikeasti suosittelen olemaan Vikapalveluun yhteydessä, koska osoitteeseesi on tullut uutta tekniikkaa joka mahdollistaa paremman KotiTV -käyttökokemuksen. Tekniikkamuutoksen yhteydessä sinulle lähetetään uusi reititin, joka on tarkoitettu juurikin KotiTV -käyttöön.

Vikapalveluun soittaminen maksaa normaalin matkapuhelinmaksun verran. Heille voi jättää myös Omien Sivujen kautta vikailmoituksen Palvelupyyntönä, jolloin Vikapalvelu ottaa yhteyttä sinuun.
No tuopas olikin uutta tietoa, siis että tänne on tullut uutta ihmeen tekniikkaa. Tosin toi roska on pätkinyt Aina. Sitä tässä ihmettelen, että miksi minulle lähetettäisiin uusi reititin kun Soneralta en ole semmoista ennenkään saanut. Kaikki reitittimet ovat omiani. Palvelun tilattuani sain vain jonku Motorollan laatikon!
Ja sitten ku se Sonera lähettää jotain nii perräs tulee laskus joka on kuitenki semmosen 200e.

Pakko se on kait lähteä jälleen kerran vauhkoomaan vikapalvelun kanssa, eipä ole uutta kun olen useampaankin otteeseen tapellut asiakaspalvelun yms. kanssa.
No kyllä lähtee Sonera heti vaihtoon niin kotiTv:n osalta kuin puhelin liittymän osalta, heti ku sopimukset sen sallivat.
jaa-a se siitä lätkästä.. jälleen kerran tilttasi kesken lätkän, jo toinen kerta ja nyt sitten 10minuuttia ainakin kun sen saa toimimaan.. Pelkkää valkoista!! Ja pinna palaa.......... Kait se on huomenna asteltava soneran liikkeeseen ja avauduttava...
Nuo ovat aivan normaaleita koti-tv ominaisuuksia.
Näin olen temppa kuullut..

Tässä nyt olen alkanut miettimään ja ihmettelemään semmoista asiaa, että kun olen tuon kotitv ja siihen liittyvän laajakaistan (valokuitu taloyhtiön kautta tms.) hommannut, olisiko minun kuulunut saada silloin jo joku reititin tms. Soneralta.
Valokuituliittymistä en tiedä. Itselläni on tavallista kuparilinjaa pitkin tuleva 24meganen. Ei tullut modeemia koti-tv pakettissa. Ainoastaa tuo motorolanboksi, kaukosäädin ja piuhat.

Luulisin,että jos tilaa nopeamman netin niin saa siihen kuuluvan modeemin mukana.
Hei pjertti89,
Asiakastietojen mukaan, KotiTV -palveluusi olisi nyt mahdollista tehdä tekniikkamuutos, jonka yhteydessä saisit meiltä Thomson -merkkisen päätelaitteen. Päätelaitteesta ei veloiteta erillistä maksua, vaan tämä kuuluu KotiTV -palvelun toimitettaviin laitteisiin, kun tekniikkamuutos tehdään.
Ymmärrän mieliharmisi tästä asiasta ja uskonkin, että tämän muutoksen myötä KotiTV -palvelusi saadaan toimimaan hyvin. Soitathan Asiakaspalveluumme p.0200 17000 tai vaihtoehtoisesti voit varata soittoajan, jotta saamme asian hoitoon pikaisesti.
Asia on selvitetty. Kävin sonera kaupassa josta laitettiin soitto pyyntö vikapuolelle. Vikapyyntöpuolelta todettiin että meille olisi alunalkaenkin kuulunut noin vuosi sitten lähettää Kotitv:n mukana reititin mutta todennäköisesti tuota myyvä henkilötehdessään puutteellisen sopimuksen ryssi senkin ettei sitä tullut vaikka piti. Kiitos vaan niinki osaavasta myyjästä, josta olen aikasemmin tehnyt jo valituksen. Mutta kiitos Lahden sonera kaupalle asiallisesta palvelusta ja ripeästä toimimisesta, sekä kiitos vikapuolelle kun soittivat noin 10minuutin päästä kun oli soittopyyntö laitettu. Thompson on tulossa. Se jää nähtäväksi miten se pelittää ja pääseekö sitten pleikka kolmosella pelailemaan nettiin. Siitä kun on kuulema tullut paljon sanomista (näin vikapalvelun ukko oli myöskin kuullut).
Hyvä juttu, että asia on nyt hoidossa, tekniikkamuutos työnalla sekä Thomson tilattuna sinulle.

Sen verran palatakseni tuohon reitittimeen, vuosi sitten tuohon osoitteeseen ei ollut mahdollista saada tätä toista tekniikkaa eli sinulla oli aivan oikeat laitteet toimitettu tilauksen yhteydessä.
Tällä hetkellä tilanne on se, että tässä osoitteessa on nyt mahdollista halutessaan myös muuttaa tekniikkaa toisenlaiseksi, jolloin käyttöä varten tarvitaan tämä Thomson.
Selvä kiitoksia tästä, sillä vikapalvelin ukko sanoi että jonkunlaisen reitittimen olisi pitänyt tulla viime vuonna samassa syssyssä ja ollaankin jo siitä maksettu. Mutta en tiiä, toivotaan että tuo thompson toimii ja auttaa, olen siitäkin kerennyt jo kuuleman jos jonkinmoista sanomista, mutta se voi olla että täällä se toimii moitteetta, näkemällä tietää.
Itellä toi koti tv on tiltaillut heti alusta asti, laitoin sen tammikuussa, alussa se teki sitä vain kerran viikossa ja kun oli tehnyt muutaman kerran niin tein vika ilmoituksen, soneralta sanottiin että laitteet on kunnossa eikä laskussa hyvitetä mitään, ihan reiluu niiden laitteet ei toimi silti maksat täyden hinnan ja jos jätät suutuksissa laskun maksamatta paskojen laitteiden takia niin maksat vielä viivästyskorot.
nyt tällä viikolla toi koti ***** tv alko pätkimään noin tunnin välein, tein vika ilmoituksen, yllätys yllätys missään ei ole mitään vikaa eikä laskussa hyvitetä, niin latoin tossa vielä välissä lisäpalvelun että vois katsoa formuloita no tokat formulat meni siinä kun laite ilmoittaa että on liika käyttäjiä vuokraaminen ei ole mahdollista, ***** kiva homma.
no nyt eilen toi soneran koti ***** tv on alkanut toimimaan 1 min kerrallaa sitte se pätkäsee ja alkaa käynnistämään itsestään laitetta ja saatiin taas tehdä vikailmoitus sille ******** puhuvalle ******* ROBOTILLE jolle saa toistaa kaiken moneen kertaa silti se tekee ihan mitä sattuu ja ilmoittaa että yhteydet on kunnossa, tekstiviestillä tuli, vikailmoitus on vastaanotettu että korjaamme vian kahden työpäivän kuluessa eli ***** viikon päästä kun nyt on pääsiäinen et silleen.

Vastaa