Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
entinenasiakas2_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Puhelinliittymän irtisanominen!

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minulla on käyttämätön soneran puhelinliittymä. Olen toistuvasti yrittänyt irtisanoa liittymääni siinä onnistumatta, kuinka siis saan irtisanottua puhelin liitymäni?

Mielestäni asiakaspalvelunumeroonne (020017000) jonottaminen tuntitolkulla on asiakkaiden nöyryyttämistä. Asiakaspalvelunumeroonne saa myös varata ajan? jota ehdotetaan viikonpäähän?! tuo kuuluu mielestäni ihan samaan sarjaan asiakkaiden pompottamisessa.. Kumpikn vaihtoehdoista on siis aivan mahdoton.. en tiedä onko kukaan onnistunut saamaan palvelua noiden kautta?

Loin itselleni jopa hienot omat tunnukset järjestelmäänne.. sielläkään ei tietysti ole mahdollista liittymää irtisanoa, vaan vain tilata lisää palveluja..kätevää..

Jos olisin tilaamassa jotakin olisi asiakaspalvelu vastannut puhelimeen ja viesteihini jo aikapäiviä sitten, muttakun olen irtisanomassa, asiakaspalvelun haluttomuus palvella selviää todella nopeasti.

Liittymä on ollut tästä samasta syystä minulla tarpeettomana jo useamman vuoden, ja makselen teille perusteettomia kuukausimaksuja näköjään lopunelämääni.

Jos joskus saan irtisanoattua liittymäni, teen siitä vaimoni ja lasteni syntymäpäivien lisäksi yhden juhlittavista merkkipäivistä.. jota varmasti muistellaan vielä pitkään..
7 vastausta
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi entinenasiakas2. Asiakaspalvelussamme on ollut viime aikoina ruuhkaa, pahoittelut pitkästi jonotuksesta. Voimme hoitaa asian kuntoon näin keskustelupalstan kautta, jos lisäät puhelinnumerosi (ilman väliä esim. 0401234567) käyttäjätunnuksen profiiliin asiakasnumeron tilalle (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Numero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
entinenasiakas2_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Muutettu..

Saa nähdä saadaanko uusi merkkipäivä kalenteriin.
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tämä asia saatiin kuntoon. Hyvää syksyn jatkoa!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
entinenkayttaja3_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
ei ole kyllä todellista tää soneran touhu. Liittymästä irtisanoutuminen on tehty käytännössä mahdottomaksi. Ei vastata puheluihin vaan jonossa saa roikkua tuntikausia ja siitä kuitenkin laskutetaan jotain. Itsekkin haluan irtisanoa KAIKKI liittymät, mitä soneran kanssa on (puhelin ja laajakaista). Asiakasnumero löytyy kyllä tiedoista, että jospas vetäisitte johdon seinästä. Kiitos ja hyvää joulua.
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi entinenkayttaja3,
Ikävä kyllä palveluiden tilaaminen ja irtisanominen ei Keskustelupalstan kautta ole mahdollista koska henkilöllisyyden varmistusta ei tätä kautta pystytä sata varmasti tekemään. Vielä kehoittaisin kärsivällisesti ottamaan yhteyttä meille päin, tuntien jonoa ei ole 🙂
Jos tuntuu siltä, ettet halua soitella niin voit myös käväistä lähimmän Sonera kauppiaan luona hoitamassa asiaa.
Vähän jäi ihmetyttämään miksi haluat kaikki liittymät irti, eikö ole toiminut kunnolla?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Nakkisormi_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
"Ruusuja" Soneran asiakaspalvelulle. Omalla kohdallani liittymän irtisanominen onnistui todella kivuttomasti. Sain yhteyden asiakaspalveluun periaatteessa välittömästi, puheluni kesti 3 minuuttia ja nyt on liittymä irtisanottu.

Jos nyt jostain syystä saan vielä tästä liittymästä tulevaisuudessa laskun, niin lupaan antaa "risut" tällä foorumilla.
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Nakkisormi: Mukava kuulla! Kaikenlainen palaute meille on erittäin tervetullutta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut