Purkuilmoitus

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Terve,

sain teiltä purkuilmoituksen ja maksoin avoinna olevan summan 16.10. Ajattelin tilapäisesti suljetun liittymän avautuvan viimeistään tänään, koska laskujen rekisteröityminen kestää 2-3 arkipäivää. Katsoin tänään laskuarkistoa, koska liittymä ei ollut vielä avautunut, niin siellä näkyy 21.10 (tänään) tullut lasku (eräpäivä 7.11) maksetuksi 16.10, mutta avoinna olevasta laskusta olisi tuon uuden laskun verran maksamatta. Soitin asiakaspalveluunne (klo 15:17) ja selitin hyvinkin monta kertaa asiani tarkalleen, mutta reilun 20 minuutin keskustelun jälkeen tulos olikin hyvin typerryttävä; "no jos maksat sen avoinna olevan summan ja 30 euroa, niin avataan pikana liittymä". Yritettiin vielä kääntää asiakkaan viaksi, että järjestelmänne on heittänyt maksusuoritukset minne sattuu, voin osoittaa, että olen antamillanne tiedoilla maksanut laskuni.

Saiskohan noi laskuosoitukset kuntoon?

Kiitos!

3 kommenttia

Moi Sami86! Täältä löytyi merkintä, että viitteen tilalla olisi käytetty asiakasnumeroa, jonka vuoksi maksu on kohdistunut väärälle laskulle. Tarkistatko vielä tuon maksussa käyttämäsi viitteen verkkopankistasi?
Viitenumero on sama mikä laskussa mainittu, eli 3143 07410 91098.
Kiitos! Nyt ei puhelimessa oltu tarkkoina kun selitit asiaa, pahoittelut tästä, ihan selkeä hommahan tämä oli. Asia on nyt korjattu ja sinulle jaa avoimiksi 7.11. sekä 10.11. erääntyvät laskut. Meille maksamasi summa on nyt käytetty pelkästään jo erääntyneisiin laskuihin. Maksun kohdistamisessa menee hetki ja se näkyy Omilla sivuilla viiveellä.

Kun suoritus on kohdistettu ja erääntyneet maksettu (myös viivästyskulut), niin liittymä aukeaa automaattisesti.

Vastaa