Reklamointi KotiTVn toimimattomuudesta

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moi,
onkohan kukaan teistä reklamoinut Soneraa tuosta otsikon asiasta tai aikeissa tehdä sitä? Perusteet löytyvät laajemmaltikin näitä kommentteja luettuani, mutten enää viitsi niitä pitemmälle lukea, kun ongelmat ovat ihan samanlaisia (eli siis aina asiakkaan päässä). Tässähän on siis kyseessä ilmiselvä ns. vedätys, joka jatkuu kunnes asiaan puututaan. Ilmoittakaa (redneck@nic.fi), jos olette kiinnostunut ryhmäkanteesta, tai ihan muuten vaan jos asia hatuttaa. Muutakin kivaa voidaan kehittää...

1 kommentti

Olen reklamoinut Soneraa, purkanut koko sopimuksen ja vaatinut Soneraa korvaamaan aiheuttamansa turhat työt ja tarvikkeet.
Soneran tarjous oli noin 15 % vaadistusta korvaussummasta, kuluttaja-asiamiehen mukaan MINIMIkorvaus on noin 70 % vaatimastani summasta.
Nyt asia on kuluttajariitalautakunnassa ja sieltä odottelen päätöstä joskus kevättalvella 2012.
Mutta aikaa on ja korko juoksee... vaikka korko pieni onkin.

Vastaa