SCF Huolto ja vaihtolaitteen odottaminen

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Moikka!

iPhone 5:essäni, jonka ostin sen julkaisupäivänä Lempäälän Ideaparkin Sonera Kaupasta kahden vuoden kytkyllä, ilmeni ikävä vika nopeahkosti. Vein sen toissapäivänä SCF:n Tampereen huoltopisteeseen, jossa huollon kerrottiin kestävän muutaman päivän. Tänään huoltoseuranta kertoi kuitenkin huollon viivästyvän ja sen tilana on "Odottaa vaihtolaitetta". Saanen siis uuden iP:n rikkoutuneen tilalle.

Netin horror storyjen mukaan tässä tuntuu kuitenkin menevän usein iät ja ajat - toivon todella, että tällä kertaa ei. Miksei huoltopisteillä ole valmiina uusia puhelimia annettavaksi asiakkaille, joiden omistamien laitteiden korjaaminen on liian vaikeaa? Ja saako tästä hyvitystä puhelinlaskuun (erityisesti, jos vaihtolaitteen saaminen menee ensi viikkoon tai siitä pidempään)?

Torsti

1 kommentti

Hei Torsti,

Harmin paikka että uudessa laitteessasi ilmeni vika lähestulkoon välittömästi.

Huolto tutkii aina erikseen, onko laite korjauskelpoinen vai tuleeko laitevalmistajalta saada korvaava laite rikkoutuneen tilalle. Laitevalmistajan takuu on kuitenkin se, joka korvaa mahdolliset laitteenvaihdot. Tämän tarkemmin emme valitettavasti täällä voi kertoa SCF-huollon tai maahantuojan toimintatavoista.

Hyvitysasiassa kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, jotta voimme tapauskohtaisesti tutkia tilanteen. Laitemaksuja emme ole velvollinen hyvittämään, mutta tilanteen mukaan katsomme asiat kyllä kuntoon.

Asiakaspalveluun voit olla yhteydessä vaikkapa puhelimitse numeroon 0200 17000 tai jättämällä palvelupyynnön tai ajanvarauksen osoitteessa http://bit.ly/S2sW34

Toivon että saat kuitenkin nopeasti toimivan laitteen käyttöösi!

Vastaa