Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
k7k7k7_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sim-kortin vaihtoa ei olekaan rekisteröity

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kävin toissapäivänä Sonera-kaupassa, josta hankin mikro-sim-kortin, koska uusi puhelimeni (Nokia 515) sitä tukee. Nyt, kun työllä ja tuskalla löysin Omilta sivuilta tiedon, miten voi aktivoida uuden simin (" AKTIVOI 'oma nro' "), niin en voikaan sitä tehdä !!! Saan paluuviestinä vain tiedon, että "Tilausta ei löytynyt nrolla ..."
Eli haluan simin vaihtoon ihan just nyt. Kiitos.
Ei mun tarvi venata kolmea päivää saadakseni yhteyden asiakastukeen, koska olen oman osuuteni jo tehnyt. Viimeksi jouduin odottamaan SONERAN LIITTYMÄN vaihtoa sovitun 2 vkon sijasta 2 kuukautta, joten tässä alkaa olla mulle kystä kyllin. Näyttää hyvin pahasti siltä, että Soneralla on jo tarpeeksi asiakkaita, lisää ei tarvittaisi. Päätelmäni vain vahvistuu joka mokallanne.
3 vastausta
Iiro__
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 624 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei k7k7k7!

Jos olet tilannut SIM-kortin asiakaspalvelusta, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön tekstiviestillä. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 e). Esim. AKTIVOI 0401234567. Aktivointiviestin voi lähettää millä tahansa jo käytössä olevalla liittymällä. Viestiä ei voi lähettää uudella kortillasi. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi.

Tämä ohje ei ole käytössä silloin jos olet hankinnut tuon uuden SIM-kortin Sonera Kaupasta.

Tällöin uusi SIM-kortti tulee aktivoida olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme, puhelimitse, Omien Sivujen chatin kautta, tai ottamalla yhteyttä esim. Facebookin kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
k7k7k7_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Joo, soitin kyllä ja odotin 15-20 min. - Tarkistin tilanteen aloittaessani puhelun ja meitä MATKAPUHELINasiakkaita oli jonossa edelläni 1 hlö, laajakaistapuolella sitten taas määrätön määrä ! Ja toki toki, laajakaista tuo Soneralle enemmän massia kuin jokin yksityinen (yhden) liittymän omistaja, eli palaan 1. viestini loppukommenttiin ! Ihmetouhua todella 😞

Näyttää hyvin pahasti siltä, että Soneralla on jo tarpeeksi asiakkaita, lisää ei tarvittaisi. Päätelmäni vain vahvistuu joka mokallanne.
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei k7k7k7! Ikävä kuulla, että kortinvaihdon suhteen on ollut ongelmia. Asiakaspalvelussa on ollut melko kova ruuhka näin joulun alla, mutta toki yritämme parhaamme, että asiakkaat saavat palvelua mahdollisimman nopeasti. Pahoittelut vielä aiheutuneesta harmista!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut