Sim-kortin vaihtoa ei olekaan rekisteröity

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Kävin toissapäivänä Sonera-kaupassa, josta hankin mikro-sim-kortin, koska uusi puhelimeni (Nokia 515) sitä tukee. Nyt, kun työllä ja tuskalla löysin Omilta sivuilta tiedon, miten voi aktivoida uuden simin (" AKTIVOI 'oma nro' "), niin en voikaan sitä tehdä !!! Saan paluuviestinä vain tiedon, että "Tilausta ei löytynyt nrolla ..."
Eli haluan simin vaihtoon ihan just nyt. Kiitos.
Ei mun tarvi venata kolmea päivää saadakseni yhteyden asiakastukeen, koska olen oman osuuteni jo tehnyt. Viimeksi jouduin odottamaan SONERAN LIITTYMÄN vaihtoa sovitun 2 vkon sijasta 2 kuukautta, joten tässä alkaa olla mulle kystä kyllin. Näyttää hyvin pahasti siltä, että Soneralla on jo tarpeeksi asiakkaita, lisää ei tarvittaisi. Päätelmäni vain vahvistuu joka mokallanne.

3 kommenttia

Hei k7k7k7!

Jos olet tilannut SIM-kortin asiakaspalvelusta, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön tekstiviestillä. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 e). Esim. AKTIVOI 0401234567. Aktivointiviestin voi lähettää millä tahansa jo käytössä olevalla liittymällä. Viestiä ei voi lähettää uudella kortillasi. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi.

Tämä ohje ei ole käytössä silloin jos olet hankinnut tuon uuden SIM-kortin Sonera Kaupasta.

Tällöin uusi SIM-kortti tulee aktivoida olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme, puhelimitse, Omien Sivujen chatin kautta, tai ottamalla yhteyttä esim. Facebookin kautta.
Joo, soitin kyllä ja odotin 15-20 min. - Tarkistin tilanteen aloittaessani puhelun ja meitä MATKAPUHELINasiakkaita oli jonossa edelläni 1 hlö, laajakaistapuolella sitten taas määrätön määrä ! Ja toki toki, laajakaista tuo Soneralle enemmän massia kuin jokin yksityinen (yhden) liittymän omistaja, eli palaan 1. viestini loppukommenttiin ! Ihmetouhua todella :(

Näyttää hyvin pahasti siltä, että Soneralla on jo tarpeeksi asiakkaita, lisää ei tarvittaisi. Päätelmäni vain vahvistuu joka mokallanne.
Hei k7k7k7! Ikävä kuulla, että kortinvaihdon suhteen on ollut ongelmia. Asiakaspalvelussa on ollut melko kova ruuhka näin joulun alla, mutta toki yritämme parhaamme, että asiakkaat saavat palvelua mahdollisimman nopeasti. Pahoittelut vielä aiheutuneesta harmista!

Vastaa