Sonera Kamu tekstiviestien lähetys ulkomaille

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

Olen ollut Soneran asiakkaana jo monet vuodet ja käytössäni on Soneran Kamu-palvelu. Minua mietityttää kuitenkin sellainen asia, että jos henkilö, jonka puhelinnumero on minulla asetettuna Kamu-palveluun, niin on ulkomailla Yhdysvalloissa tällä hetkellä, niin mitä kuluja tekstiviestejä lähettäessä tulee?

Normaalisti käsittääkseni hinta on pyöreät 30 senttiä/viesti, mutta onko Suomesta Yhdysvaltoihin olevalle henkilölle tekstiviestien lähettäminen edelleen ns. "ilmaista" eli euron kuussa niin paljon kuin haluaa?

Vastaus olisi mukava tietää mahdollisimman pian, sillä en halua ison laskun yllättävän tässä/ensi kuussa.

3 kommenttia

Hei Markus18!

Kun sinulla on Kamu -palvelussa numero joka tällä hetkellä olisikin ulkomailla, menee kaikki sinun tähän kamu -numeroon lähettämät viestit palvelun kuukausimaksuun.

Yhdysvalloista sinulle lähetetyt viestit maksavat normaalin ulkomaan hinnaston mukaisesti 0,29€/kpl.
Iiro_ kirjoitti:
Hei Markus18!

Kun sinulla on Kamu -palvelussa numero joka tällä hetkellä olisikin ulkomailla, menee kaikki sinun tähän kamu -numeroon lähettämät viestit palvelun kuukausimaksuun.

Yhdysvalloista sinulle lähetetyt viestit maksavat normaalin ulkomaan hinnaston mukaisesti 0,29€/kpl.


Eli toisin sanoen voin lähetellä normaaliin tapaan viestejä ja kaikki viestit menevät tähän euron kuukausimaksuun?
Kyllä, sillä ei ole merkitystä missäpäin maailmaa Kamusi on. Kunhan itse olet Suomessa, sisältyvät lähettämäsi viestit Kamu -palvelun kuukausimaksuun.

Vastaa