Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Translate_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera Koti-TV - Jatkuva tallennus / Automaattitallennus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mou!

Nyt ihan pakko tulla tänne riehumaan ku tullaan avovaimon kanssa hulluks.

Onko tosiaan niin ettei koti-tv:n verkkodigiboxilla pysty laittamaan ohjelmia jatkuvaan / automaattitallennukselle?

Esim, että nauhoittaisi 45 minuuttia ohjelman joka ikinen päivä, ilman että aina tarvitsee erikseen olla laittanut talennuslistalle yksittäisen jakson?

😕 ?
20 vastausta
Etuhaarukka_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 315 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kyllä olet oikeassa, ei pysty laittamaan. Seuraavaksi tähän ketjuun vastaa Soneran edustaja joka kiittää ideastasi ja laittaa palautetta eteenpäin!

Kyseisen ominaisuuden lisäämisessä on Soneralla kestänyt muutama vuosi, kilpailijoiden palvelussa se on yksi valmiina olevista omainaisuuksista, kuten sen kuuluisikin olla. Jos tunnet jonkun koodarin, pyydä tekemään tuo Soneralle tuo jatkuva tallennus. Aikaa se vie noin päivän.
Translate_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No sehän tässä onkin kun tuollaisen ominaisuuden ohjelmointi opetetaan heti "Hello World" -opuksen jälkeen. Juttuhan kuitenkin menee niin, että Sonera on hankkinut kyseisen ohjelmiston/tekniikan/laitteet pienestä intialaisesta pajasta ja ajatellut ettei halua maksaa ylimääräistä kun jo nyt voi todeta potentiaalisille asiakkaille että "on meilläkin viihdepaketti".

PANOSTAISI NYT SIIHEN HEMMETIN VIIHDEPAKETTIIN ENNENKUIN KUTSUVAT SITÄ VIIHDEPAKETIKSI!
Hilda_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Translate ja Etuhaarukka!
Mainitsemianne ominaisuuksia on toivottu useammassa palautteessa, jotka on toimitettu eteenpäin. Olen välittänyt edelleen viestiä uudelleen Koti TV:stä vastaavalle taholle. Palaan aiheeseen, mikäli saan tähän lisätietoa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
spo82_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tämä ominaisuus täytyy saada kyllä pelittämään!
Kypeli_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Taitaa olla Koti TV -palvelun alusta asti eniten toivottu puuttuva ominaisuus. Tämän puuttuminen on myös syy miksi minulla on vielä Saunavisio käytössä ja syy miksi luovun Koti TV:stä heti kun sopimus umpeutuu parin kuukauden päästä.
Hilma_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 180 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei kaikille!

Tämä jatkuva tallennus -ominaisuus on kyllä kehityslistalla, mutta valitettavasti aikataulu on vielä avoinna. Palautetta kannattaa aina jättää, vaikka samasta asiasta olisi muutkin jo sanoneet. Joka ikinen palaute menee sellaisenaan suoraan asiasta vastaavalle taholle ja näin myös kehityspuoli saa arvokasta tietoa mitä asiakkaat todella haluavat ja tarvitsevat. Peukut pystyyn, että ominaisuus tulisi mahdollisimman pian käyttöön!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
ikajaste_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 75 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hyvä tässäkin ketjussa mainita, että KotiRuutu Toolkit -selainlaajennuksella saa Google Chromeen (tai Chromiumiin) Soneran verkkotallennuksen sivulla esiin lisäkäyttöliittymän, jonka avulla pystyy tallentamaan toistuvasti.

Miinuspuolena sinne sivulle täytyy silti kerran viikossa kirjautua klikkaamaan "Nauhoita tallennettujen hakujen ohjelmat" - tekninen rajoite jota ei oikein kolmas osapuoli pysty kiertämään. Samalla yhdellä klikkauksella kuitenkin saa kaikki haluamansa toistuvat ohjelmat tallentumaan viikon ajalta.

Onhan se Soneralle toki aika noloa että tuollainen aika perusominaisuus (löytyy käytännössä kaikista digibokseista ja kilpailijoiden vastaavista tuotteista) täytyy tehdä kolmannen osapuolen harrasteprojektina. Mutta käytännössä silti tuo on KotiRuutu Toolkit on ainakin minulle ollut todella iso helpotus näissä toistuvissa tallennuksissa.
Etuhaarukka_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 315 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Voisiko se vastaava taho tulla tänne juttelemaan?
lepopa-11_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 30 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Etuhaarukka kirjoitti:
Voisiko se vastaava taho tulla tänne juttelemaan?
Tuskin uskaltavat, sen verran katkeria ja vihaisia asiakkaita tällä palstalla liikkuu. En usko, että siitä tulisi edes kovin hedelmällistä keskustelua! 😉
Tämän osion uusimmat keskustelut