Tänään aamulla Sonera Viihde toimi vielä moiteettomasti. Nyt kuitenkin digiboksi valittaa, että "Häiriö palvelun käynnistämisessä. Ei yhteyttä palvelureitittimeen (virhekoodi: 711)."
Verkkokaapeli on kytketty ja toimii, kun sen kiinnittää kiinni läppäriin, josta wifi on poissa päältä. Samoin nettiyhteys toimii langattomasti ainakin neljällä eri laitteella sekä pöytäkoneessa, joten internetiin yhdistymisessä ei ainakaan ole mitään ongelmia.
Mikä eteen? Olen sammuttanut virrat sekä ADSL-modeemista että digiboksista.
A
Hei Pix
Ongelmasi on johtunut yleisestä häiriöstä Turun alueella. Palvelu on nyt korjattu ja saattaa vaatia laitteiden uudelleenkäynnistyksen. Pahoittelen häiriöstä aiheutunutta haittaa.
Tässä vielä linkki toiseen keskusteluun eilisen osalta: viewtopic.php?f=67&t=13689
Ongelmasi on johtunut yleisestä häiriöstä Turun alueella. Palvelu on nyt korjattu ja saattaa vaatia laitteiden uudelleenkäynnistyksen. Pahoittelen häiriöstä aiheutunutta haittaa.
Tässä vielä linkki toiseen keskusteluun eilisen osalta: viewtopic.php?f=67&t=13689
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.