Sonera Viihde netissä ja mobiilissa

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Siis miten tämä nyt menee, on tosi sekavasti, ainakin minulle, selostettu mainoksissa. Minulla on sonera viihde, ilman tallentavaa digiboxia, ilman maksullisia lisäkanavia. Pitäisikö minun pystyä katsomaan netissä näitä ilmaisia kanavia sekä tallennuksia. Tällä sivulla.

http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv ... 05123057:s

kehoitetaan tilaamaan omilta sivuilta. Eipä löydy paikkaa mistä tilata. Kun yritä napista jossa lukee TILAA MAKSUTTOMAT TUNNUKSET tulee tämmöinen ilmoitus vaikka olen kirjautunut "Sinulla ei ole palvelun käyttöoikeutta." Vaivaako tyhmyys vai onneton netinkäyttäjä vai eikö tuo ole tarkoitettu minun liittymälle. Ja jos on, niin kuuluiko siihenkin 6kk ilmaiset maksulliset kanavat jotka täytyy itse muistaa peruuttaa vai sitoutuuko taas johonkin pakkopullaan. Soneran sivujen laatijalle voisi pistää vinkkiä että sivut saisivat olla selkeämmät ettei joka kerta tarvitse etsiä jotain asiakaspalvelun tai muuta tarvittavaa linkkiä, ovat hyvin piiloitettuja.
PS. nyt yritän omista asetuksista löytää paikan mistä voisin muuttaa salasanan, missä se siellä on?

7 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16
Siis onko sinulla

- Digiboksi [u:29cqqap0](EDIT: Siis sinulla olikin, mutta ei tallentavaa)[/u:29cqqap0]
- Kaapelikortti
- Netissä ja mobiilissa palvelu?

Voit tilata Sonera Viihde (digiboksi) asiakkaana Omilta Sivuilta Sonera tunnuksella. Tämä on eri kuin laajakaistatunnus (esim. matti-2), matkapuhelinro tai sähköpostiosoite. Sonera tunnuksen voit luoda tästä osoitteesta: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Tunnuksen_luominen_ja_unohtuneen_salasanan_uusiminen. Tarvitset tunnusten luomiseen Verkkopankki tunnukset.


Mitä siis oikeasti pitäisi maksaa:

- Tunnukset = 0€
- Kanavapaketit (Sonera Viihde (digiboksi) tilaajana saat samat kanavapaketit myös Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palveluun 0€) maksaa mitä tilauksessa on mainittu. Voit irtisanoa koska vain sopimusehdoin mukaisesti.
- Videovuokraamo maksat kertamaksuna


Sinun totta kai tulee itse peruttaa kanavapaketti, mutta et ole siis sitoutunut mihinkään, ellei niin sopimuksessa mainita.

Eli lyhennettynä:

Voit luoda itse maksuttomat tunnukset, ja katsoa mitä kanavapaketit ja elokuvat maksaavat.
Siis minulla on sonera laajakaista, johon olen ottanut sonera viihteen, johon kuuluu digiboxi, (ei tallentava), ja tämän kautta tullut katseltua tv ohjelmia kolmisen vuotta. Mutta koskikos tämä siis vain kaapeliasiakkaita?, en tullut hullua hurskaammaksi.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16
Kas niin, siis korjasin tonne aikaisempaan viestiini virheeni.

Eli kyllä siis Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palvelu saa kaikille ketä haluaa. Ei siis tarvitse olla Soneran asiakas tai Soneran verkossa, mutta täytyy olla Suomen verkossa.

Voit siis tilata [u:3dhr69c5]Sonera tunnuksilla[/u:3dhr69c5] maksuttomat tunnukset Omilta sivuilta.

Tilauksen jälkeen voit muokata kanavapaketteja Sonera tunnuksella Omilla sivuilla.

Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palveluun saat samat kanavapaketit jotka ovat käytössä Sonera Viihteessä 0€/kk hintaan (eli maksat kanavapaketista vain Sonera Viihteessä).

Sonera Viihteen asiakkaana saat siis kanavapaketin: Peruspaketin tai Peruspaketin tallennuksella 0€/kk hintaan yhdelle Sonera Viihde netissä ja mobiilissa tunnukselle.

[u:3dhr69c5]LISÄYSTÄ:[/u:3dhr69c5]

- Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palvelussa ei voi katsoa Sonera Viihde tallennettuja ohjelmia
- Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palvelussa kanavapaketti Peruspaketti tallennuksella tallentaa ohjelmakirjastoon 7 päivän ajaksi automaattisesti kaikilta kanavilta:
Ohjelmakirjastosta löytyvät kaikki ne ohjelmat, joihin on olemassa lupa. Tästä johtuen kaikkien kanavien kaikki sisällöt eivät löydy. Ohjelmat, jotka tallentuvat automaattisesti ohjelmakirjastoon, on merkitty netti- ja mobiilipalvelun selainversion ohjelmaoppaassa Play-merkillä.

- Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palvelussa näkyvät samat peruskanavat kuin Sonera Viihteessä, lukuunottamatta Nelosen kanavia, TV5, Kutonen.


Lisätietoa: http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv+ja+viihde/sonera+viihde+netissa+ja+mobiilissa

ja tutustu palveluun tarkemmin:

http://www.soneraviihde.fi/
Hei arise,

Olkitu antoikin jo tuossa hyvät vinkit miten palvelun saa tilattua.

Tarvitset aluksi siis Sonera Tunnuksen, joka luodaan pankkitunnistautumisen kautta. Voit luoda sen Omien sivujen kirjautumissivuilla olevan "Luo uusi tunnus tai vaihda salasana verkkopankkitunnuksillasi" -linkin kautta.

Kun olet tunnuksen luonut, niin kirjaudu Omille Sivuille.

Omilla sivuilla näet linkin "Sonera Viihde netissä ja mobiilissa! Tutustu palveluun veloituksetta.". Klikkaamalla tuota linkkiä, pääset ottamaan palvelua käyttöön.
voiko sonera viihde mobiilia katsoa ps 3:lla
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16
slamajax kirjoitti:
voiko sonera viihde mobiilia katsoa ps 3:lla


Eipä taida pystyä... Sonera Viihde netissä ja mobiilissa tarvitsee Silverlight tai apin, jonka saa Windows Phone, IOS ja Androidille.
Hei slamajax!

PS3 laittteessa ei ole tukea Mobiiliviihteelle, joten sitä kautta palvelua ei voi käyttää. Tabletissa, puhelimessa ja läppärillä toimii kuten kuuluukin.

Vastaa