Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Auli_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera kotitv ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!
Meille on asennettu kotitv muutama vuosi sitten ja alussa se toimi moitteettomasti, mutta nyt se on lopettanut toimintansa, televisioon tulee teksti: häiriö palvelun käynnistämisessä, yritä seuraavia toimenpiteitä:
1. Käynnistä palvelureititin uudelleen
2. Varmista, että laitteet on asennettu käyttöohjeiden mukaisesti
Häiriö palvelun käynnistämisessä, järjestelmä käynnistyy uudelleen 9 minuutin ja 8 sekunnin kuluttua. Ei yhteyttä multicast-ryhmään, virhekoodi 712.

Olen tehnyt nuo pyydetyt toimenpiteet, ei vain auta, mikähän vikana?
4 vastausta
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Auli,

Kannattaa kokeilla palauttaa modeemin tehdasasetukset pitämällä modeemin reset-näppäintä pohjassa 30s ajan. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Auli_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!
Kiitos ohjeesta, käynnistin modeemin uudelleen ja nyt se ainakin näyttäisi toimivan.
ta320_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve!

Sama ongelma alkoi meillä eilen (4.1.) illalla. Laitteet resetoitu ja nollattu mutta ei toimi.
Thompsonin mukaan kaikki on kunnossa:

"Broadband Connection OK
Broadband Connection
IPTV: Connected
VoIP: Connecting...
Internet: Connected"

Netti toimii mutta VIP ei saa ladattua softaa... Välillä näin päin - yleensä netti ei toimi mutta TV toimii...
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ta320,

Mikäli ongelma jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu