Sonera laajakaista 24M/1M. PITÄISI OLLA LOPETETTU!

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei! rupesin juuri ihmettelemään asiaa, kun tuli kyseisestä netti yhteydestä lasku kotiin, kyseiseen nettiin olen tehnyt lopetuspyynnön, elokuun alusta ja tuli 1.8-31.8.2014 lasku kyseisestä, koska ette pysty toimittamaan nykyiseen osoitteeseen kyseistä laajakaista nopeutta, joten siinä pitäisi olla tarpeaksi hyvä syy kyseisen netin lopettamiseen! tein tämän puhelimitse, mutta ei näyttänyt mennä jakeluun asiakaspalvelijalle ja silloin tilasin uuden nettiyhteyden uuteen osoitteeseeni samalla puhelin soitolla! kyseistä laskua en todellakaan rupea maksamaan, koska olen tehnyt silloin lopetuspyynnön, eikä sitä ole näköjään tehty!

ja tähän tosiaan voisin vielä lisätä sen, kun kuukausi sitten tilasin uuden 4G-netti liittymän, kyseinen lähetettiin vanhaan osoitteeseen, mikä oli saman työntekijän virhe, vaikka sanoin puhelimessa, että olen muuttanut ja varmisti vielä uuden osoitteen, mutta miksi minä asiakas jouduin maksamaan 15e siitä, kun teidän työntekijä on tehnyt kyseisen virheen. (jonka sitten toinen työntekijä korjasi ja myönsi että oli Soneran työntekijän virhe) Nytten alkaa kyllä palaa pinna siinä määrin, että rupean pyytämään jo jotain hyvää hyvitystä näistä asioista!

4 kommenttia

Hei jkarj !

Enpä yhtään ihmettele että alkaa olla kuppi täynnä. Nyt on kyllä sinun kohdallasi sattunut sen verran monta "virhettä" jos näin voi sanoa. Kaista oli edelleen voimassa, mutta nyt se on irtisanottu. Hyvitin myös saamasi laskun 29,92 eur ja tein hyvityksen ennakoidusti jo tulevaan laskuun jossa veloitettaisiin kuukausimaksut tältä syyskuulta. Jos jostain syystä käy niin että tulevalla laajakaistalaskulla veloitetaan enemmän kuin siinä on hyvityksiä niin kiljaise tänne. Hoidetaan asia sitten tästä kuntoon.

Tarkennatko vielä että mistä jouduit maksamaan tuon 15 eur? Veloittiko posti siitä että lähetys toimitettiin toiseen osoitteeseen vai tuliko se jostain muusta asiasta?
Noni hyvä kiitos :)

(uuden 4G-liittymän reititin + liittymä pakettini)
Siis jouduin pulittamaan noin 14-15e siitä, Soneralla kun oli uudelleen ohjattu 2kertaa eri osoitteeseen, aluksi se n. 7€ ensimmäiseen osoitteeseen ja sitten kun Soneran toimesta silloin käännytettiin uuteen osoitteeseen, niin jostain syystä siitäkin laskutettiin minulta, vaikka ei minun käsitykseni olisi pitänyt laskuttaa siitä. kyseinen lasku tuli silloin kirjeitse ja siinä oli 2kertaan postimaksut kyseisestä tapahtumasta, eli yhteensä noin 14-15e. Olin kyllä siinä vaiheessa ihan tyytyväinen asiaan, kun paketti oli loppujen lopuksi saatu perille kotiin, mutta alko kaalissa vähän keittämään eilen, kun tuo edellisen laajakaistan lasku tuli sähköpostiini.
jkarj. Okei, eli postimaksut veloitettiin sitten tuplasti omalla laskullaan. Hyvitin n. 16 eur nettitikkusi tulevaan laskuun, poistin siis liittymän kuukausimaksun joka on tuon summan veroinen. Tämä olkoon hyvityksenä noista aiheettomista postikuluista.
Noni kiitos!! kyllä helpottaa oloa, kun on osaavia työntekijöitä! 🙂

Vastaa