Sonera miksi ette noudata sopimusta?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Liityin asiakkaaksi 30.11.2012 10/2 Mbit/s valokuituliittymä sopimuksella jonka piti olla 9,90e/kk ensimmäiset 12kk ja 19,90e/ loput 12kk.

Tämä ei ole pitänyt paikkaansa. Lasku on 20,06e/kk ja ensimmäisen vuoden aikanakin useimmiten jokin muu summa kuin 9,90e/kk (9,98e äkkiseltään tarkistettuna).

Sopimusehtojen mukaan teidän pitäisi ilmoittaa hinnoittelun muuttumisesta etukäteen kirjallisesti. En ole saanut ilmoituksia, joten miksi minun pitäisi noudattaa sopimusta 30.11.2014 asti kun tekään ette sitä ole tehnyt? Kysymys on periaatteesta jonka mukaan sopimus on sopimus.

Kiitos.

3 kommenttia

lounja-8 kirjoitti:
Liityin asiakkaaksi 30.11.2012 10/2 Mbit/s valokuituliittymä sopimuksella jonka piti olla 9,90e/kk ensimmäiset 12kk ja 19,90e/ loput 12kk.

Tämä ei ole pitänyt paikkaansa. Lasku on 20,06e/kk ja ensimmäisen vuoden aikanakin useimmiten jokin muu summa kuin 9,90e/kk (9,98e äkkiseltään tarkistettuna).

Sopimusehtojen mukaan teidän pitäisi ilmoittaa hinnoittelun muuttumisesta etukäteen kirjallisesti. En ole saanut ilmoituksia, joten miksi minun pitäisi noudattaa sopimusta 30.11.2014 asti kun tekään ette sitä ole tehnyt? Kysymys on periaatteesta jonka mukaan sopimus on sopimus.

Kiitos.

taitaa kyseessä olla 2013 alusta tullu alv nousu 23 24 prosenttiin eli alvi nousi 2013 alusta prosentin ja alvin nousun saa lisätä hintoihin määräaikasuudesta huolimatta

http://www.vero.fi/fi-FI/Tietoa_Verohal ... 2013(25044)
Niin arvelinkin. Onko mielestänne reilua että myytte kyseistä liittymää uusille asiakkaille 9,90 & 19,90 hintaan nousseesta alvista huolimatta - hintaan jota minulle ei koskaan suotu?

Millä tavalla ilmoititte minulle hinnan muutoksesta alvin noustessa? Jos ette ilmoittaneet, missä kohdassa sopimusehtoja sanotaan ettei hinnan muutoksesta tarvitse ilmoittaa?

Mikä liittymän hinnaksi tulee 30.11.2014 jälkeen? Kenties 24,90/kk?
Hei lounja-8! Harmi että tuo ALV-muutos tuli voimaan heti sopimuksen tehtyäsi. Hinta nousi silloin kaikilla asiakkailla tuon ALV-korotuksen verran ja asiasta tiedotettiin kirjeitse. Voit päivittää liittymääsi uuden sopimuksen kolme kuukautta etukäteen eli alkaen 30.8. Hinta päivittyy sitten sen hetken tarjousten mukaiseksi. Mikäli haluat jatkaa sopimustasi 30.11. jälkeen toistaiseksi voimassa olevana, palautuu kuukausimaksu listahinnalle, joka tällä hetkellä on 34,90 €.

Vastaa