Sonera viihde yli 2 viikkoa pimeenä!!!

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Yli kaksi viikkoa sitten käynnistin digiboksin uudelleen ja ei enään koskaan lähtenyt käyntiin. On vaihdettu digiboksi, modeemi sekä kaikki johdot. Vikapalveluun soitettu nyt 4 kertaa ja joka ikinen tyyppi käskee saman boottaus sarjan tekemään ja mikään ei siltikään toimi.

Mitä tekee sonera? Vikapalvelusta luvataan ilmoittaa 2 työpäivän sisällä mahdollisesta korjauksesta niin nyt on ei ole kukaan kertakaan mitään soittanut vaan saanut itse tehdä saman perässä. Tänäänkin sieltä piti soittaa niin ei ole puhelin soinut. Olen pyytänyt nyt kiltisti että jos Soneralta saisi tyypin katsomaan mikä täällä meillä oikein on vikana kun kaikki kaapelit ja kaikki on asennettu oikein. Mulle vastattiin että ei meillä ole korjauspalveluita että nykyaikana kaiken pystyy hoitaa etänä. Mitä asiakaspalvelua tämä on? Laskut kyllä lähetetään, mutta palvelu josta maksan ei toimi.

Olen aivan kurkkua myöten täynnä tällästä jäätävää palvelua Soneralta että seuraava soitto menee kuluttaja asiamiehelle ja sitten sopimuksen purku samantien! Elisalta saa sentään asiakaspalvelua sekä korjaajan heti!!

1 kommentti

Hei Janskuw

Nyt ei ole kohdallasi kaikki hommat menneet kyllä putkeen. Tottakai meidän korjauksen osalta saadaan asentaja linjaa tutkimaan ettei vika ole siellä. Sinuahan emme voi vaatia tekemään linjakorjauksia. Osa korjaustoimenpiteistä suoritetaan kyllä etänä, mutta sinun tapauksessa niistä ei ole ilmeisesti ollut apua. Pahoittelen tästä aihetunutta mielipahaa.

Lisäätkö asiakasnumeron tai liittymänumeron ilman väliviivaa (-), esim 333123456 käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää ja mitä toimenpiteitä sille ollaan jo tehty.

Vastaa