Soneran 3g liikkuva laajakaista saunalahden mokkulaan

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei,

Tilasin Soneran Liikkuvan (3g) laajakaistan ja olen yrittänyt ottaa sitä käyttöön entisessä saunalahden liittymässä olleesssa Huawei E353 -nettitikussa siinä kuitenkaan onnistumatta. Saunalahdelta minulle on sanottu että tässä tikussa ei ole sim-lukituksia....

Minulla on Mac -läppäri ja siihen olen asentanut mobile partner ohjelmiston.

Tikku kyllä ilmeisesti hyväksyy Soneran sim-kortin ja oletus pin- koodin syöttäminen onnistuu. sen jälkeen ohjelmisto kysyy jotain toista koodia ( (olikohan data card code) siinä ilmeisesti tulee olla 8 numeroa. Siihen en mistää ole löytänyt oikeaa numeroa (puk-koodi ei ainakaan käy.

Mobile partner siis ilmeisesti tunnistaa sim-kortin kun yhteysvalikkoon tulee valittavaksi sonera...

Olen yrittänyt muuttaa mobile partnerin asetuksia, pin-koodin kysely pois päältä. Olen kerran myös poistanut saunalahden " mobiililaajakaista" ohjelmiston läppäriltäni jne.

Mitä minun siis tulisi tehdä? Data card code -yrityksiä on enään 3 jäljellä. Mitä sitten jos ne kuluu loppuun. Tarvitsisin tämän netin toimintaan pikapuolin ...

1 kommentti

Hei Boothroyd,

näyttäisi sille, että Saunalahden mokkula olisi siltkin lukittu, kun Soneran sim-kortti siinä ei toimi. Otapa yhteyttä uudestaan Saunalahden tekniselle puolelle.

Vastaa