Spotify Premium 6kk ilmaisasiakasetu. (Ratkaistu)


Sain sähköpostilla tuollaisen 6kk ilmaisetuviestin ja aktivoin sen omilla sivuilla, milloin saan tunnukset spotifyyn?

Edit: Tuli jo, ei ongelmia.

11 kommenttia

Moi Wezcu80!

Tunnusten aktivoitumisessa oli pientä viivettä, mutta hyvä mikäli olet ne saanut!
Kysytäänpä tässä samassa ketjussa, kun asia koskee samaa. Eli miten tuo Spotifyn aktivointi käytännössä tapahtuu? Itseltä kun löytyy jo ennestään Spotify-tunnarit. Ilmoitetaanko johonkin Spotify-tilini ja sitä kautta aktivoidaan 6 kk ilmaisjakso vai saanko esim. jonkun koodin sähköpostiin?

Nimim. odottelen vahvistusta
Hei Azazello,

Se riippuu vähän onko sinulla Spotify Premium meidän kautta vai oletko hommannut sen jostain muualta.

Käytännössä jos haluat vanhan Spotify tilisi siirtää meille, niin sen tulee siirtohetkellä olla Free tilinä.

Asiakaspalvelun kautta onnistuu varmasti helpoiten.
Hei,
lähetettiin Spotify Premium 6 kk ilmaistarjous -pyyntö tiistaina 18.2. eikä tunnusta ole edelleenkään tullut, missähän kiikastaa?
Kiitos vastauksesta!
Hei Sera!

Laitatko tulemaan tarkemmat inffot joko puhelinpalvelun tai sitten Facebookin kautta(linkki allekirjoituksessa), niin pääsemme katsomaan tarkemmin missä tunnukset on jumissa:)
Hei,

Tilasin viikko sitten Kodin Netti Perus -laajakasitaliittymän ja sen yhteydessä minun olisi pitänyt saada 6 kk Spotify Premium käyttöoikeus. En ole kuitenkaan saanut mitään tietoa Spotifyn aktivoinnista tai edes laajakaistaliittymän sopimusta. Liittymä on kuitenkin avattu ja siihen liittyen olen saanut tekstiviestin, muuta en. Osaatteko sanoa millon saan Spotifyn tunnuksen ja saanko lainkaan varsinaista laajakaistaliittymän sopimusta missään muodossa?
Moi Jxxx! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan mikä siellä on tilanne, kiitos!
Johannes kirjoitti:
Moi Jxxx! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan mikä siellä on tilanne, kiitos!


Moi,

En ole saanut asiakasnumeroa. Omilla sivuilla ja tekstiviesteissä on ilmoitettu ainoastaan laajakaistaliittymän numero, ja lisäsin sen profiiliin asiakasnumero-kohtaan.
Hei taas Jxxx! Lisäätkö liittymänumeron ilman väliviivaa tai välilyöntiä. Nyt siellä näkyy ainoastaan alkuosa 346.
Johannes kirjoitti:
Hei taas Jxxx! Lisäätkö liittymänumeron ilman väliviivaa tai välilyöntiä. Nyt siellä näkyy ainoastaan alkuosa 346.

Lisätty.
Sähköpostiosoitteeseesi oli lipsahtanut kirjoitusvirhe, jonka vuoksi aktivointiviesti ei tullut perille. Laitoin sen nyt uudestaan @windowslive.com-osoitteeseesi. Tulihan maili perille?

Vastaa