Spotify Premium Sopiva-liittymässä

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Hei,

Vaihdoin liittymäni reilu kuukausi sitten toiselta operaattorilta Soneran Sopiva liittymään, josta oli tuolloin tarjouspaketti 29,90e/kk mihin kuului 1000min puheluita, 1000kpl tekstareita, 4G netti sekä spotify premium palvelu.

Spotifyn asentamisen kanssa oli suuria ongelmia, jonka vuoksi jouduin useaan otteeseen olemaan asiakaspalveluunne yhteydessä. Lopulta se onnistui ja ajattelin kaiken olevan nyt hyvin, kunnes laskuni saapui viimekuulta ja huomasin, että spotifysta oli laskutettu vajaa 10e.

Minulle aivan selvästi luvattiin tämän palvelun sisältyvän vuodeksi kuukausihintaan. Tarkistaisitteko asian ja mahdollisesti poistaisitte palvelun ja mitätöisitte sen summan laskusta mikäli minulle on myyty nyt tuote aivan tietämättäni.

Laskun numero oli 113 2835 8481. En viitsi enää soittaa, sillä minulle luvattiin Kaivokadun Sonera pisteessä, että asiakaspalveluun soittaminen on normaalipuhelun hintaista. Nämä puhelut kuitenkin näkyivät palvelunumeroiden erittelyissä, eivätkä kovin normaalihintaisilta minun silmääni vaikuttaneet.

Kiitos avusta!

3 kommenttia

Hei viljari!

Nyt täytyy kyllä kovasti pahoitella että etu on jäänyt puuttumaan liittymästäsi. Tässä on käynyt inhimillinen virhe ja Spotify on jäänyt maksulliseksi jostain syystä. Virhe on kuitenkin korjattu ja nyt saat palvelun maksutta vuoden ajaksi. Sopiiko tämä järjestely vai haluatko vielä poistaa palvelun?

Viimeisimmältä laskulta on nyt lisäksi hyvitetty Spotify veloitus 9,96 eur joten voit vähentää sen summan laskulta. Mitä tuohon aspaan soittamiseen tulee niin puhelu on tosiaan normaalihintainen. Puhelu luokitellaan kuitenkin palvelupuheluksi eikä se mene paketista. Pahoittelut että sitä sinulle ei ilmeisesti ole kerrottu.

Mutta ilmoittelethan jos haluat vielä poistaa Spotifyn niin hoidetaan se tätä kautta. Se on sinulla nyt joka tapauksessa maksutta käytettävissä kuten kuuluukin.
Selvä,

kiitos nopeasta palvelusta, ei sitä siinä tapauksessa tarvii poistaa 🙂
viljari: Hieno juttu! Siinä tapauksessa toivottelen sinulle mukavia kuunteluhetkiä Spotifyn parissa 🙂

Vastaa