Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63255
Kirjoituksia 172605

Spotify Unlimited



Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-01-2011
Kirjoituksia: 5
11/18

Spotify Unlimited

Hei!
Muutin Premium-tilini Unlimitediksi 17.12. Tilini tyyppi näkyy teille jo Unlimitedina. Spotify-tili ei ole muuttunut vieläkään. Minulla on päivittynyt Spoify-tililleni tieto, että tilityyppi vaihtuu 17.2. Sonera on ilmeisesti irrottanut kytköksensä Spotify-tiliini, koska jatkamisen edellytyksenä on tilin kautta tapahtuva maksu, eikä laajakaistalaskun kautta. Onko näin? Varmistan vain, etten maksa kahteen kertaan.
0 tykkäystä
Vastaa
Highlighted
Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Rekisteröitynyt: ‎04-10-2010
Kirjoituksia: 276
12/18

Re: Spotify Unlimited

malakias: Käytössäsi on Spotify Unlimited joka on alkanut tosiaankin tuolloin 17.12.2010. Tiedossamme on, että muutoksen osalta Spotify-tili päivittyy viiveellä. Oikea tieto on siis kuitenkin nähtävissä Omat Sivut-palvelun kautta.
0 tykkäystä
Vastaa
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-01-2011
Kirjoituksia: 5
13/18

Re: Spotify Unlimited

mutta laskutetaanko minua soneran kautta vai ei?
0 tykkäystä
Vastaa
Highlighted
Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Rekisteröitynyt: ‎04-10-2010
Kirjoituksia: 276
14/18

Re: Spotify Unlimited

malakias: Spofity laskutetaan edelleen Soneran kautta. Aikaisempi Spotify Premium on ollut myös tilattuna Soneralta, liittymän lisäpalveluna.
0 tykkäystä
Vastaa
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-01-2011
Kirjoituksia: 5
15/18

Re: Spotify Unlimited

Tämähän mielenkiintoista, sillä Spotifyn omilla sivuilla sanotaan, että tilini muuttuu Free-malliseksi 17.2. alkaen jos en osta lisäaikaa. Aiemmin siellä on ollut mainintana, että adminini on teliasonera, joka huolehtii maksupuolen. Tämä viesti on hävinnyt ja sen sijaan tarjotaan Visa- tai Paypal-maksumahdollisuutta. Yhteistyö Soneran ja Spotifyn välillä on näköjään varsin hidasta (2 kk:n viive) ja ristiriitaisuuksia on harmittavan paljon. Olisiko mahdollista irrottaa Sonera välikäden asemasta?
0 tykkäystä
Vastaa
Highlighted
Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Rekisteröitynyt: ‎26-11-2010
Kirjoituksia: 599
16/18

Re: Spotify Unlimited

malakias kirjoitti:
Tämähän mielenkiintoista, sillä Spotifyn omilla sivuilla sanotaan, että tilini muuttuu Free-malliseksi 17.2. alkaen jos en osta lisäaikaa. Aiemmin siellä on ollut mainintana, että adminini on teliasonera, joka huolehtii maksupuolen. Tämä viesti on hävinnyt ja sen sijaan tarjotaan Visa- tai Paypal-maksumahdollisuutta. Yhteistyö Soneran ja Spotifyn välillä on näköjään varsin hidasta (2 kk:n viive) ja ristiriitaisuuksia on harmittavan paljon. Olisiko mahdollista irrottaa Sonera välikäden asemasta?


Tilauksesi tosiaan on täysin kunnossa ja ei vaadi uusimista. Olen laittanut tilanteestasi tiedon eteenpäin Spotify-tuotevastaavalle. Pyrimme korjaamaan tämän. Hyvä, että olet laittanut tänne viestiä epäloogisuuksista käyttöliittymässä, niin pääsemme selvittelemään mistä ne johtuvat.
0 tykkäystä
Vastaa
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-01-2011
Kirjoituksia: 5
17/18

Re: Spotify Unlimited

Kysyn vielä edelleen, olisiko mahdollista irrottaa Sonera välikäden asemasta? Olen maksanut itse seuraavan kuukauteni 17.2.-17.3., koska tällä kokemuksella Sonerasta en pysty luottamaan siihen, että palvelu jatkuu keskeytyksettä. Maksu on automaattiveloituksella tililtäni kunnes muutan maksutapaa. Voisitteko siis katkaista laskutuksen Soneran kautta.
0 tykkäystä
Vastaa
Highlighted
Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Rekisteröitynyt: ‎26-11-2010
Kirjoituksia: 599
18/18

Re: Spotify Unlimited

malakias: Harmi, että olet päätynyt ratkaisuun lopettaa palvelun käyttö Soneran kautta. Tilauksesi oli kyllä ihan kunnossa, pelkästään Spotifyn käyttöliittymä näytti tietoja hieman väärin.

En pysty tätä kautta tekemään muutosta tilaukseesi. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai palvelupyyntölomakkeella.

Näistä Spotify-käyttöliittymässä olevista ristiriitaisista tiedoista on mennyt palautetta eteenpäin tuotevastaavallemme ja hän on jo ollutkin yhteydessä Spotifyyn, jotta tilanne tulisi korjatuksi mahdollisimman pian.
0 tykkäystä
Vastaa