Spotify soi nyt ilmaiseksi kännykässä, tabissa ja läppärillä

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 23 katselukertaa

Spotify soi nyt ilman rajoituksia Free-tilinä niin koneella, puhelimessa kuin tabilla.

Tietokoneella (kaikki koot) ja tabletilla (yli 7 tuumaisella näytöllä) musiikkia voi kuunnella rajattomasti ja missä järjestyksessä haluaa ilman skippausrajoja. Siis kuten ennenkin, mutta ilman kuuntelun rajoituksia.

Puhelimessa Free-tili soi myös rajoituksitta, mutta siinä voi skipata 6 biisiä tunnissa sekä joutuu tietenkin mainoksien lisäksi kuuntelemaan suositeltuja kappaleita. Musiikin valitseminen ei ole mahdollista eli on kuunneltava soittolistaa Spotifyn valitsemassa Shuffle-järjestyksessä (voi kuunnella myös radiota).

Hienoa, kun enää ei musiikin kuuntelu maksa mitään ja 160 kbps ilmainen äänenlaatu on aivan riittävä monelle. Miten on, innostaako tuo muita lopettamaan kenties ns. waretuksen vai alkavatko enemmin Premium-käyttäjät siirtymään ilmaisen palvelun piiriin? Olettaen, että 160 kbps ääni riittävä eikä mainokset haittaa.

2 kommenttia

Hei museomies,

Toi on kyllä hieno juttu ja varmasti 160kbs riittää monelle, jos saan ottaa kantaa henkilökohtaisesti, niin itse aion pysyä Premiumin käyttäjänä.

Pääsääntöisesti koska voin ladata biisit offline tilaan eli voin kuunnella mun omia listoja vaikka puhelin olisi offline tilassa, akkuakin säästyy rutkasti.

Itsellä ei kyllä riitä kärsivällisyys jos bufferointi rupee pätkimään musiikkia saati sitten mainoksiin, eipä tuo niin kallis palvelu ole. 🙂
Jalmar1 kirjoitti:
Hei museomies,

Toi on kyllä hieno juttu ja varmasti 160kbs riittää monelle, jos saan ottaa kantaa henkilökohtaisesti, niin itse aion pysyä Premiumin käyttäjänä.

Pääsääntöisesti koska voin ladata biisit offline tilaan eli voin kuunnella mun omia listoja vaikka puhelin olisi offline tilassa, akkuakin säästyy rutkasti.

Itsellä ei kyllä riitä kärsivällisyys jos bufferointi rupee pätkimään musiikkia saati sitten mainoksiin, eipä tuo niin kallis palvelu ole. :)


Kyllä. Minulla on myös Premium käytössä koska en tykkää kuunnella mainoksia.

Toimii hyvin niin mobiililla kuin kiinteällä laajakaistalla tuo Premium palvelu minulla. Jos käyttää Soneran datarajallista Sopivaa, kantsii käyttää offline tilaa kuten kerroitkin. Itse suoratoistan aina, koska se on minulle helpompaa. Minulla on Saunalahden rajaton 2M ja sitten varaliittymänä Telen 1M rajaton joka käyttää Soneran verkkoa.

Vastaa