Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Myytti_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotify tilauksen peruuttaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei, voisitteko poistaa spotify tilaukseni liittymästäni? Asiakasnumeroa en saanut laitettua koska se valittaa et "Asiakasnumero" arvo on liian suuri.
12 vastausta
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Myytti,


Syötäthän asiakasnumeron kenttään ilman mitään välilyöntejä tai ylimääräisiä kirjaimia?

Voidaan katsoa asiaa tarkemmin sitten kun saadaan se näkyville. 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Myytti_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mariela kirjoitti:
Hei Myytti,


Syötäthän asiakasnumeron kenttään ilman mitään välilyöntejä tai ylimääräisiä kirjaimia?

Voidaan katsoa asiaa tarkemmin sitten kun saadaan se näkyville. 🙂


Kyllä se on täysin oikein jota yritän syöttää, noissa laskuissa oleva asiakasnumero taitaa olla sit väärin.
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Asiakasnumeron pituus on 10 numeroa, laskulla tulisi näkyä aivan oikea asiakasnumero.
Asiakasnumerohan löytyy myös omilta sivuilta asiakkuuteni-osiosta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Myytti_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mariela kirjoitti:
Asiakasnumeron pituus on 10 numeroa, laskulla tulisi näkyä aivan oikea asiakasnumero.
Asiakasnumerohan löytyy myös omilta sivuilta asiakkuuteni-osiosta.


Omilla sivuilla oleva asiakasnumero on eri kuin minun laskuissa oleva, sain lisättyä sen.
KarriKoski_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve, olen tässä samalla asialla eli voisitteko poistaa tuon Spotify Premiumin liittymästäni, ei ole käyttöä sille. Asiakasnumero löytyy profiilista ja pitäisi olla oikein. Kiitos 🙂

- Karri Koski
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Myytti kirjoitti:
[quote="Mariela":mefm3p6h]Asiakasnumeron pituus on 10 numeroa, laskulla tulisi näkyä aivan oikea asiakasnumero.
Asiakasnumerohan löytyy myös omilta sivuilta asiakkuuteni-osiosta.


Omilla sivuilla oleva asiakasnumero on eri kuin minun laskuissa oleva, sain lisättyä sen.[/quote:mefm3p6h]


Asiakasnumerosi löydät Omilta Sivuilta kohdasta Asiakkuuteni sekä laskuistasi, ja näissä se on tuo sama jonka olet tännekin lisännyt. Eli sen suhteen asia kunnossa. 🙂
Sinulla on Spotifysta tarjous menossa, eli se on maksuton 12.9.14 saakka. Haluatko silti irtisanoa sen jo nyt?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
KarriKoski kirjoitti:
Terve, olen tässä samalla asialla eli voisitteko poistaa tuon Spotify Premiumin liittymästäni, ei ole käyttöä sille. Asiakasnumero löytyy profiilista ja pitäisi olla oikein. Kiitos 🙂

- Karri Koski


Sinulla on myös tarjous meneillään, eli Spotify on maksuton 28.1.16 saakka! 🙂 Miten haluat, jätetäänkö vielä kuitenkin voimaan?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Myytti_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
KatjaN kirjoitti:
[quote="Myytti":2qou84ex][quote="Mariela":2qou84ex]Asiakasnumeron pituus on 10 numeroa, laskulla tulisi näkyä aivan oikea asiakasnumero.
Asiakasnumerohan löytyy myös omilta sivuilta asiakkuuteni-osiosta.


Omilla sivuilla oleva asiakasnumero on eri kuin minun laskuissa oleva, sain lisättyä sen.[/quote:2qou84ex]


Asiakasnumerosi löydät Omilta Sivuilta kohdasta Asiakkuuteni sekä laskuistasi, ja näissä se on tuo sama jonka olet tännekin lisännyt. Eli sen suhteen asia kunnossa. 🙂
Sinulla on Spotifysta tarjous menossa, eli se on maksuton 12.9.14 saakka. Haluatko silti irtisanoa sen jo nyt?[/quote:2qou84ex]
Haluan irtisanoa sen nyt.
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Myytti !

Tämä tällä kunnossa, Spotify Premium on irtisanottu tälle päivälle. Tunnuksesi on käytettävissä edelleen Free-versiona, ja jos haluat ottaa Premiumin uudellen käyttöösi, se onnistuu 30 päivän kuluttua tästä päivästä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut