Spotifyn käyttön ottaminen

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ostin uudet puhelimet ja liittymät joihin tuli vuoden Spotifyt ilmaiseksi (tunnukset tehtiin oston yhteydessä), toiseen puhelimeen onnistui Spotifyn käyttöön ottaminen, mutta toiseen ei ole onnistunut, joten miten aktivoiminen onnistuisi sille toisellekkin puhelimelle.

6 kommenttia

Hei Pekka52! Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistamme että täältä meidän päästä kaikki on kunnossa. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Ovat niin uudet sopimukset ettei ole tullut vielä laskua.
Voit lisätä tietoihin myös puhelinnumeron ilman ensimmäistä nollaa (siis muotoa 401234567). Lisää vaikka juuri se numero, jolle Spotify-tilaus ei onnistunut, kiitos 🙂
Asia hoidettu nyt.
Mitenkäs tämän jälkeen sitten eteenpäin tässä spotifyn käyttöönotossa?
Hei Pekka52! Näyttää siltä että tuolta liittymältä puuttuu tuo Spotify kokonaan minkä olet laittanut tuohon tuohon asiakasnumeron tilalle. Tarvitsimme sähköpostiosoitteen sekä haluamasi käyttäjätunnuksen mille saamme Spotifyn kytkettyä.

Vastaa