Suomesta viestien lähetys koreaan

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei.

Minulla on ongelma en pysty lähettämään viestejä tai soittamaan korealaiselle kaverille, mutta hän pystyy lähettämään minulle. Olen koittanut myös skypeä ja joitain ohjelmia netissä, mutta hän ei saa minulta mitään viestejä. APUA!!

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16
No Skype viestintä toimii verkon kautta ja mahdollisesti voi olla suuria viiveitä. Tai sitten sensuuriin osui.

Toimiiko skype puhelut?

Mitä siis muita ohjelmia olet testannut?
Kiitos. Soitin vain skypellä kauan niin sain vihdoin ja viimein yhteyden koreaan.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16
Aleksi_Jaakkola kirjoitti:
Kiitos. Soitin vain skypellä kauan niin sain vihdoin ja viimein yhteyden koreaan.


Ja nyt muut viestit toimii normaalisti? Voi toki olla pieniä katkoja... koska suuri välimatka.
Hei Aleksi_Jaakkola!

Kiitos viestistäsi. Onko tekstiviestien lähettämisessä Koreaan edelleen ongelmia? Tiedätkö, minkä korealaisen teleoperaattorin asiakas kaverisi on?

Soneralla ei ole tekstiviestisopimusta kaikkien ulkomaalaisten operaattoreiden kanssa, joten Sonera ei voi taata tekstiviestien toimivuutta kaikkien operaattoreiden liittymiin. Tekstiviestit saattavat toki ajoittain toimia ilman operaattoreiden välistä sopimustakin.

Vastaa