Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Purei_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

TP-Link TD-W8960N Dns ongelmaa?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei. Ostin TP-Link TD-W8960N -laitteen edellisen telewellin poksahdettua ukkosella. Nyt ongelmana on se, että dns haku vaatii jatkuvaa päivittämistä modeemin asetuksista. Netti toimii muuten jopa paremmin ja nopeammin kuin ennen, mutta ei kestä päivittää sivua kuin pari kertaa ja pitää käydä modeemin asetuksissa painamassa dns -välilehdestä save/apply. Myöskin koti tv pätkii jos nettiä käyttää samalla, mutta pysyy kuitenkin päällä.
Modeemin asetuksista olen koittanut lähes kaikkea mahdollista, mutta ei vieläkään toimi.

https://www.dropbox.com/s/kp3tzb25254oq6f/tp-link2.jpg

Ideoita?
5 vastausta
Joonas-_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 307 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Purei!

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä liittymäsi näyttää.

Oletko vielä koittanut resetoida TP-Linkin laitetta?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/ Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy -palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Purei_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olen koittanut myös resetoida ja säätää kaikki asetukset alusta asti uusiksi.
e. asiakasnumero päivitetty.
Tuomas-_
Vakiokalustoa ☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 207 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Purei!

Voisit vielä tarkistaa laitevalmistajan sivuilta löytyykö modeemista uusin firmis.

Katsoin liittymääsi ja sinulla on tällä hetkellä käytössä viihdepalvelun vanhempi tekniikka.
Voisimme päivittää uudempaan tekniikkaan, jossa tv:n ja netin yhtaikainen käyttö on sujuvampaa. Käytännössä siirrytään unicastista multicast tekniikkaan.
Saisit meiltä uuden palvelureitittimen, joka korvaa nykyisen modeemisi.

Miltäs tämä kuulostaa?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Purei_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olikin aiemmin tässä kuussa tullut uusi fw jolla ongelma näyttää korjaantuneen.
Jos ongelma ilmenee uudestaan niin katsotaan sitä tekniikan päivitystä sitten.
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Purei,

Hyvä homma, että ongelma korjaantui!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut