Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
latexi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tälläiset pingit mokkulassa!?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve,

Tuli tässä hommattua huawei e586 2 vuoden sopimuksella, ja nyt kun yritän pelata jotain online peliä ps3:lla tai koneella, ping (vasteaika) on aivan järkyttävän korkea, 100-200ms normaalisti, mutta pahimmillaan kohoaa sinne 2000 paikkeille!!
Mokkula myös välillä kokonaan katkaisee yhteyden, jolloin se pitää sammuttaa hetkeksi.

Kokeiltu on kaikkina vuorokauden aikoina, ei mitään vaikutusta!

Tälläistäkö paskaa tämä tosiaan on??
Onko kaikilla muillakin näin pahoja ongelmia vai onko mulla vain mokkula seonnut?

Olen myös palauttanut mokkulan 2 kertaa oletusasetuksiin.
6 vastausta
6ePra4Ru_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 296 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
latexi kirjoitti:
Terve,

Tuli tässä hommattua huawei e586 2 vuoden sopimuksella, ja nyt kun yritän pelata jotain online peliä ps3:lla tai koneella, ping (vasteaika) on aivan järkyttävän korkea, 100-200ms normaalisti, mutta pahimmillaan kohoaa sinne 2000 paikkeille!!
Mokkula myös välillä kokonaan katkaisee yhteyden, jolloin se pitää sammuttaa hetkeksi.

Kokeiltu on kaikkina vuorokauden aikoina, ei mitään vaikutusta!

Tälläistäkö paskaa tämä tosiaan on??
Onko kaikilla muillakin näin pahoja ongelmia vai onko mulla vain mokkula seonnut?

Olen myös palauttanut mokkulan 2 kertaa oletusasetuksiin.


Ongelmia? Ehkä Soneralla. Datakatot viimeistään.

Oma mokkula Suomen kattavimmassa verkossa eli Elisa.

Kauniisti toimii. Pätkii ei ja toimii 6-12M, usein jopa 16M. Pingit 30-80. Joskus sadan ylikin.

Elisan verkossa on niin suuret letkut, ettei ole datakattoja. Saunalahti, siinä on järkeä.
Anna_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 274 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei latexi! Joko olet kokeillut lukita yhteyden käyttämään ainoastaan 3G-verkkoa? Ohjeet siihen löydät täältä.

Yleisiä ohjeita erilaisiin nettitikun ongelmatilanteisiin löytyy täältä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
latexi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Anna kirjoitti:
Hei latexi! Joko olet kokeillut lukita yhteyden käyttämään ainoastaan 3G-verkkoa? Ohjeet siihen löydät täältä.

Yleisiä ohjeita erilaisiin nettitikun ongelmatilanteisiin löytyy täältä.


Menin noihin verkkoasetuksiin ja siinä oli valmiina ''3G suositustila''. En pystynyt muuttamaan tätä valintaa, koska sitä painamalla ei tapahtunut mitään...

Testasin nettini myös sonera nopeustestillä ja tuloksena 6.5megaa ja ping muka 55ms...
Jamie_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 34 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
latexi, nettitikusta täytyy katkaista yhteys ennen kuin asetuksia voi muuttaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
latexi_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Noniin, kokeilin laittaa asetuksiin vain 3G, tuntui että vähän auttoi, mutta ei todellakaan tarpeeksi...

Nyt kyllä tekisi mieli irtiasanoa sopimus irti... Onkohan se vielä mahdollista vaikka vasta 3kk sopimus ollut voimassa? Ensimmäisen kuukauden toimi ihan ok, sitten alkoi pahat ongelmat.. Tuote ei siis todellakaan vastannut odotuksia!
Iiro__
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 624 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei latexi! Mikäli kaikki mahdollinen mitä tässä vaiheessa voidaan tehdä on tehty ja olet tutustunut nettitikun yleisimpiin vikatilanteisiin ja itse nettitikussa ei ole vikaa, sekä olet testannut tikkua/sim-korttia esimerkiksi toisessa koneessa/puhelimessa. Suosittelen sinua olemaan yhteydessä suoraan vikapalveluumme missä esimerkiksi verkon tilannetta voidaan tarkastella tarkemmin. Vikapalvelun yhteystiedot löydät täältä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut