Tallink Siljan sähköposti

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Kyseltyäni Tallink Siljalta "kadonneita" sähköposteja, sain vastaukseksi että heillä on vaikeuksia pp.inet.fi osoitteiden kanssa.

"Palveluntarjoaja ei jostain syystä suostu ottamaan postejamme vastaan. Voisitteko kenties ilmoittaa toisen osoitteen....".

Eipä siis ole TS:lta posteja n. vuoteen tullut, sitä ennen kyllä. Missäköhän ja miksiköhän tälläinen ongelma on olemassa?

1 kommentti

Kuvaamasi ongelma Tallink Siljan sähköpostien kanssa ei ole meille tuttu. Vikapalvelun kautta kadoneen viestin arvoitus olisi ratkaistavissa, mutta se vaatisi ainakin yhden matkalle jääneen viestin tarkat tiedot, jotta olisi tiedossa mitä etsiä. Jos viesti on tullut Soneran sähköpostipalvelimelle ja siitä on käytettävissä tarpeeksi tarkat tiedot, on selvitettävissä miksi viesti ei ole tullut perille.

Tee asiasta vikailmoitus Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeen kautta ja pyydä vastaus sähköpostilla, niin saat tarkemmat ohjeet.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa