Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kalle2_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telewell TW-EAV510 V1, ja yhteyden katkeilu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei, kuukausi sitten hankittiin otsikon mukainen modeemi. Meillä liittymänä on 100M/10M.
Modeemin perusasetuksia periaatteessa ei tarvitse muuttaa enkä myöskään ole muuttanut kuin langaton yhteys asetukset.
Ongelmana on nettiyhteyden katkeilu niin kaapeliyhteydellä kuin langattomana. Lähetin Telewellille kyselyn, ja heidän pyynnöstä myöskin kuvan modeemin xDSL raportista. Siellä kuulemma näkyy liikaa HEC bitrate erroria linjoilla. Suosittelivat snr nostoa tasoon 9-12. Minulle nuo eivät kerro mitään mutta operaattori kuulemma osaa korjata ongelman linjakorjauksella. Eli, saatteko etänä linjat korjattua? Linkkaan mukaan kuvan tuosta xDSL kuvasta
http://tinypic.com/r/sem6mq/8
Toivottavasti saadaan nuo katkeilut vähennettyä,,,
1 vastaus
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Kalle2,

Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin saadaan ongelmaa selvitettyä. Voit jättää vikailmoituksen myös omien sivujen kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu