Tilauksesi käsittely on kesken

  • 11 December 2014
  • 19 kommenttia
  • 321 katselukertaa

Moi

Kohta 2 viikkoa on omilla sivuilla ollut näkyvissä

Hyvä asiakkaamme,

Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.

Kauanko tilausten käsittely oikein kestää, eli onko toivoa että vielä vaikka tämän vuoden puolella alkaisi toimia?

19 kommenttia

Hei just-joo,
hetki pieni käyn tutkimassa tilanteen.
Tilaus, joka koski kanavapakettia, oli jäänyt hieman jumiin. Pitäisi hetken kuluttua tuon olla kunnossa, myös Omilla sivuilla. Jään tarkkailemaan tilannetta tänne päähän, jotta saadaan asia pois päiväjärjestyksestä.
Kiitos, nyt näkyy kanavat ja Omilta sivuilta oli ilmoitus poistunut
Hieno juttu 🙂 Mukavaa viikonloppua sinulle!
Moi,
Tilauksesi käsittely on kesken ............

Tilasin kanssa tässä kanava paketin ja sanottiin että pitäisi olla 18.9 kunnossa mutta ei vielä toimi, onko myös jäänyt "jumiin"? Vaikka tilauksesta ei ole vielä kovin kauan aikaa ajattelin että voisi näin etukäteen varmistaa niin ei tarvii kahta viikkoa odottaa.
Kiitos etukäteen,
Kari
Hei pony64!

Näyttäisi olevan samanlainen jumitus sinunkin tilauksessasi. Hyvä kun otit yhteyttä, niin saamme tuon asian mahdollisimman pian kuntoon. Pahoittelut viivästyksestä!
Mahtaakohan tulla viikonlopuksi kuntoon vai keräänkö tavarat laatikkoon ja jatkan antennin kautta katselua koska se tuntuu toimivan parhaiten.
Hei pony64!

Tapauksesi on edelleen työnalla. Valitettavasti en osaa kertoa aikataulua, kauanko tuon vian korjaamiseen menee vielä aikaa. Mukavaa viikonloppua siitä huolimatta!
Mulla on tässä päällä varmaan vastaava homma. Tilasin koti tv:en ja Sonera sport+ Cmore Totaali paketin 18.9.2012. Tilausvahvistus saapui vasta 21.9 sähköpostiin. Kai Koti tv nyt sitten tällä viikolla saapuu? Sm-liiga pyörii parasta aikaa, kuten myös laskutuskin.

Ystävällisin terveisin,
Samaa juttua myös täällä. Tilasin 6.9. Sonera Viihdepaketin, johon kuuluvat Kodin Laajakaista ja Koti TV. Käyttäjätunnus, salasana ja pinit tulivat heti parin päivän päästä tilauksesta tekstiviestillä ja laitteetkin toimitettiin kotiin jo viime viikolla. Toimitusvahvistusta vaan ei ole kuulunut ja Omat Sivut näyttää, että tilauksen käsittely on vielä kesken. Matkapuhelinnumerokin on vaihtunut vääräksi Omilla sivuilla, mutta silti nuo edellä mainitut viestit tulivat perille. Vieläköhän tässä pitkään pitää odotella toimitusvahvistusta?
Hei Shingo,
Kotitv-pakettisi seurantakoodin mukaan, lähetys on eilen ollut Tampereellä klo 18. Uskoisin, että tänään tulisit saamaan soiton Itellalta, jolloin voit sopia sopivan ajan paketin kotiinkuljetukselle. Laskutus ei ole vielä alkanut tästä paketistasi, sillä tätä palvelua ei ole vielä aktivoitu käyttöösi. Aktivoiminen tässä sinun tilauksessasi tapahtuu noin vuorokausi paketin vastaanottamisen jälkeen.

pony64 ja jannen78, kokeilkaas parin tunnin päästä toimiiko palvelut kuten pitääkin? Sain täältä tilaukset ja tilausvahvistukset työnnettyä eteenpäin, ja nyt ne ovat käsitelty loppuun eli kaikki pitäisi olla kunnossa.
Hei! Tilasin eilen spotify premium palvelun. Mitenköhän kauan menee että kyseinen palvelu alkaa toimimaan? Minunkin omilla sivuilla lukee että tilauksen käsittely on kesken.
Moi JEPJEPJEP,
Lisäätkö asiakasnumeron profiiliin. Katsotaan missä vaiheessa tilaus on.
Mia kirjoitti:
Moi JEPJEPJEP,
Lisäätkö asiakasnumeron profiiliin. Katsotaan missä vaiheessa tilaus on.


Nyt on numero lisätty
Moi JEPJEPJEP,
Spotify näyttäisi aktivoituneen jo eilen. Onko sähköpostiisi tullut vahvistusviestiä tästä?
Mia kirjoitti:
Moi JEPJEPJEP,
Spotify näyttäisi aktivoituneen jo eilen. Onko sähköpostiisi tullut vahvistusviestiä tästä?


Sain kyllä viestin että tervetuloa spotifyn käyttäjäksi, mutta kun olen yrittänyt rekisteröityä niin ilmoittaa loppuun että

Virhe kytkennässä
Tilauksen luomisen yhteydessä tapahtui virhe. Tilaustasi Spotify-palveluun ei ole luotu. Yritä kytkemistä myöhemmin uudelleen, tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Moi JEPJEPJEP,
No kuulostaapa oudolta. Tämä täytyy tarkistaa Teknisen Asiakaspalvelun puolella. Laitatko tulemaan meille palvelupyynnön, niin pääsemme tutkimaan asiaa.
Näyttää tuo teksti' Tilauksesi käsittely on kesken' toista viikkoa olleen Liittymänhallinnassa, ei sinällään ole ongelma asiakkaalle, kaikki tilaamani palvelut toimivat. Virhetila lienee tullut kanavapakettia irtisanoessani, mutta eihän sen noin tarvitse silti aina näyttää.
Hei virtanen,

katsoin tilannettasi ja sinulla on sovittuna kanavapaketin muutos marraskuun alkuun. Eli tuo "tilauksesi käsittely on kesken" tulee poistumaan, kun sopimasi muutos astuu voimaan.

Vastaa