Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kurka31_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tilaus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei! Tilasin viikko sitten nopeuden noston 2m --> 24megaan ja puhelimessa sanottiin, että viikko menee ja kirjallinen vahvistus tulee postissa. Nyt on mennyt viikko ja eikä oo muuttunut. Mites pitkää vielä pitäisi odottaa??
2 vastausta
Katja_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 276 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jos sinulla on Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa mikä tilausta viivyttää. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.

Tarvittaessa voit tiedustella tilauksen tilannetta asiakaspalvelustamme.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
kurka31_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Njoo Vaikee tietää asiakasnumeroo, kun laskut toimii sähköisesti odotan vielä jonkin aikaa ja otan asiakaspalvelvuun yhteyttä jos niin tarvii.
Tämän osion uusimmat keskustelut