Toimii, mutta ei toimi
Olen tässä hämmästellyt tällaista noin joka kuudes päivä tapahtuvaa nettiyhteyteni toimimista/mattomuutta. Kone näyttää ett nettiyhteys on ok. Soneran avustaja sanoo että nettiyhteys on ok.... MUTTA mitään ei kulje, mikään ei lataa ja minnekään ei pääse. Aikansa kun sivuja sitten päivittelee niin alkaa sitten pikkuhiljaa toimimaan (jos alkaa). Joka kerta kun tämä sattuu niin on sitten toimitettu noin tunnin kestävä johtojen irroittelu ja laitteiden sammuttelurituaali. Ensimmäisen kerran kun menee sammuttamaan modeemin niin nettihän ei enää sitten toimi ilman tätä kaiken pariin kertaan uudelleen boottausta. Käytössähän on siis kaapelimodeemi ja ethernetillä koneessa kiinni.
A
Hei Matami-85
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan liittymäsi tilan.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan liittymäsi tilan.
A
lisätty on.
A
Hei Matami-85
Mitään suoraa syytä en löytänyt yhteyden katkeiluun. Pätkimis ongelmia on monesti hankala selvittää. Apua kaapeliyhteyden testaukseen löydät täältä. Käy läpi linkin ohjeet. Mikäli niistä ei ole apua, ottamalla yhteyttä Vikapalveluumme 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö.
Mitään suoraa syytä en löytänyt yhteyden katkeiluun. Pätkimis ongelmia on monesti hankala selvittää. Apua kaapeliyhteyden testaukseen löydät täältä. Käy läpi linkin ohjeet. Mikäli niistä ei ole apua, ottamalla yhteyttä Vikapalveluumme 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.