Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Nicke_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Toimituksen kesto

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olen tilannu puhelimen sekä liittymän Soneralta, 24.08.2011.
Tuotetta oli jo tilattaessa varastossa.
Varastossa olevan tuotteen toimitusaika pitäisi olla 7vrk.
Mutta tilaus status on edelleen "käsittelyssä".

Voitteko antaa uuden toimitusajan??
4 vastausta
Luca_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 209 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Nicke: Tilauksen yhteydessä sait sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä postin seurantatunnuksen, jolla voit seurata pakettisi toimitusta postin sivuilta. Oletko tarkistanut sen? Uskoisin kyllä, että pakettisi on pian noudettavissa.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Nicke_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Luca kirjoitti:
Hei Nicke: Tilauksen yhteydessä sait sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä postin seurantatunnuksen, jolla voit seurata pakettisi toimitusta postin sivuilta. Oletko tarkistanut sen? Uskoisin kyllä, että pakettisi on pian noudettavissa.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera



Tottakai olen seurannut tilauksen edistymistä ja se on vielä käsittelyssä tilassa. Postin seurantatunnusta ei ole tullut ymmärrettävistä syistä.
Tästähän nyt olikin kyse että odotanko varastossa olevaa tuotetta 5 viikkoa vai voitteko antaa uuden toimitusajan?
Voitteko myös tarkistaa löytyykö se autoteline varastosta joka myös kuuluu toimitukseen?
Luca_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 209 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kyselin asiaa tukustamme ja tilanne on seuraava: teline ja puhelin tulevat samassa pakkauksessa, mutta telineet olivat päässeet loppumaan ja uusi erä tulee ensiviikon alussa. Joten myös pakettisi lähtee ensi viikon alusta liikkeelle, joten uskoisin sen olevan perillä ensi viikon loppuun mennessä. Pahoittelemme toimituksen viivästystä ja siitä aiheutunutta harmia.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Nicke_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Erinoimaista että selvitit missä mennään. Kiitos!
Näin kuuluu asiakaspalvelun toimia!!

Tätä en saanu irti puhelimen välityksellä toissa päivänä teidän asiakaspalvleusta.
Tämän osion uusimmat keskustelut