Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kyb0rg1_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tunnusvahvistus tuli kahteen kertaan - tunnukset ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tilasin netin kautta 29.5.2012 Sonera Laajakaistan (100 Mbit/s, Wlan-modeemi, 24 kk sopimus, 29 euroa / kuukausi) ja tänään tuli tunnusvahvistukset kahteen kertaan. Minulle lähetettiin siis kahdet eri käyttäjätunnukset ja salasanat (ja sähköpostiosoitteet), tosin kummatkaan näistä ei toimi. Tunnusvahvistuksen lisäksi en ole saanut muuta tietoa, kuten esimerkiksi tilausvahvistusta. Tilaukseen laitoin saman sähköpostiosoitteen kuin tämän keskustelupalstan profiiliin (sen avulla selviää mistä tilauksesta on kyse). Voitteko lähettää minulle asiakaspalvelun sähköpostiosoitteen, jos asia ei selviä tätä kautta. En ehdi soitella teille. Milloin modeemi saapuu? Tuleeko siitä Postin seurantakoodi?
1 vastaus
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei kyb0rg1,
Jostain syystä lisäämääsi sähköpostiosoitetta ei profiilissasi näy. Teetkö ajanvarauksen meille päin, niin pääsemme soittamaan sinulle?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut