Työntekijät vaihtoon.

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olisiko Soneralla aika pistää työntekijöitä vaihtoon, kun tekevät virheellisen ja keskeneräisen sopimuksen asiakkaan kanssa?

4 kommenttia

Hei pjertti89,
vastasinkin sinulle edelliseen viestiketjuusi koskien KotiTV -palveluasi. Osoitteeseesi olisi nyt mahdollista tehdä tekniikkamuutos, jonka myötä sinulle tulisi toisenlainen päätelaite käyttöösi. Jos sinulla herää lisäkysymyksiä mieleesi koskien sopimustasi ja haluat tämän tekniikkamuutoksen liittymällesi, niin pyydän sinua ystävällisesti ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluumme joko soittamalla tai varaamalla soitto-ajan.
Kiitos Lauren vastauksista, luin jo toiselta palstalta ja homma reilassa siis. Toimivuudesta en tiedä. Saamme siis vihdoin ja viimein sen reitittimen joka olisi pitänyt aikoinaan myös saada ja mitä emme saaneet, johtuen hyvinkin todennäköisesti sitä myyvän myyjän tekemästä puutteellisesta sopimuskesta. Sopimuksessa oli virheellisiä tietoja hyvinkin paljon ja joitakin kohtia ei ollut edes täytetty. Joissakin kohdissa puh. numero oli oikea joissakin eri. Joitakin teitoja ei ollut ollenkaan ja joitakin tietoja ei ollut muuallekaan ilmoitte aikoinaan. Aikoinaan sain tapella lähemmäs viikon että sain tunnukset jotta sain kotitv:n auki, laskuista piti tulla tieto niiin puhelimeen kuin sähköpostiinkin mutta mitään ei tullut kun ne oli kaikki toisessa päässä väärin vaikka sopimuksessa oikein. Myyjä lupasi meille että tällä boksilla saa kaikkiin koneisiin netin, ihmeteltiin ja kirottiin kotona kun oletettiin että tuo Motorolla on se boksi ja nyt vasta Vihdoin ja VIimein selvisi, että piti olla soneran lähettämä reititin.
Aika omituista kun vuosi mennyt kohta sopimuksen solmimisesta, reititin käsittääkseni tuon kotitvn mukana tai jälkeen, väliäkö sillä mutta sitä ei tullut. Todennäköisemmin tämä asiaatuntemattoman osaamattoman myyjän takia tulevaisuudessa vaihdan soneran aivan muuhun kun se aika koittaa ja sopimukset päättyvät.
Tulevista YT:istä päätellen Sonera jatkaa hyvinkin yrityksensä linjausta, jossa asiakkaat ovat suurin paha joista täytyy päästä eroon, ja työntekijät seuraavat hyvänä kakkosena. Eli työntekijät menevät vaihtoon, tai ehkä ennemminkin kortistoon.

Aiemminhan Sonera on ulkoistanut YT-neuvotteluita siirtämällä esim. puhelinpalvelua toiselle yritykselle, joka on sitten puolen vuoden - vuoden kuluttua irtisanonut nämä henkilöt, nyt ollaan näemmä jo pisteessä jossa tarve päästä työntekijöistä eroon on akuutimpi 😃.

Asiakastyytyväisyys ja asiakaspalvelu ovat molemmat yritykselle tuntemattomia käsitteitä, ja tällä menolla kohta asiakkaat ja henkilökuntakin.

Pääasia että osakkeenomistajilla on mukavaa, ja keskijohto nostaa palkkaa viime metreille asti.

Onneksi itse kukin voi äänestää jaloillaan, viimeistään sopimuskauden päättyessä. Saa Sonerakin sitä mitä toimintansa perusteella taitaa haluta, eli pääsee maksavista asiakkaista eroon..
Hei pupona: Soneran yt-neuvotteluissa keskustellaan ennen kaikkea toiminnan tiivistämisestä teknologiayksiköissä. Tavoitteena on rakentaa kompetenssikeskuksia, jotta pystymme paremmin hyödyntämään hyvää teknologiaosaamistamme asiakkaittemme eduksi. Neuvottelut eivät koske muita toimintojamme, esimerkiksi asiakaspalvelua. Asiakastyytyväisyyden parantaminen on tärkein tavoitteemme tänäkin vuonna. Neuvottelujen lopputuloksen tiedämme vasta neuvottelujen päätyttyä joidenkin viikkojen päästä.

Vastaa