Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ikiusi_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Työtaistelu & Sonera Viihteen irtisanominen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

Pari vuotta sitten innokas ja ystävällinen myyjä myi meille 100/10:n laajakaistan KotiTV:llä (nykyisin Sonera Viihde?) varustettuna koska bundlena tuon kanssa laajakaista oli edullisempi. Yritin tingata että kun 2 vuoden määräaikaisuus menee umpeen eihän tilaus jatku automaattisesti. Näemmän oli vastoin vakuutteluja jatkunut ja nyt tupsahti helmikuulta (tietysti takautuvasti) laskuun tuhti kymmenen euron lisäerä Sonera Viihteestä. Totesin mielessäni että tekipä Sonera "DNA":t mutta sattuuhan sitä silloin tällöin tuollaisia myös lempioperaattorilleni ja aloin kiltisti irtisanomaan toistaiseksi automaattisesti muuttunutta täysin käyttämäntä Sonera Viihde lisäpalvelua. Itsepalvelunahan tämän ei näemmän verkosta onnistu, vapaamuotoisia palvelupyyntöjä ei näemmän enää helposti saa jätettyä ja ainoa reitti irtisanomiseen vaikuttaa olevan työtaistelun sulkema asiakaspalvelu. Mielelläni en tuosta turhasta Sonera viihteestä enää kolmatta ylimääräistä kuukautta maksaisi ja tuon hyllyssä laatikossa pölyttyneen KotiTV digiboxinkin johonkin palauttaisin koska laajakaistassa itsessään ei ole mitään vikaa ja ei kehtaisi tämän säätämisen vuoksi alkaa vaihtamaan operaattoria kokonaan.

Eli toisin sanoin, neuvot tervetulleita miten pääsen eroon näistä alkuperäisen "ei turhia lisäkuluja, vain säästöä"-lupauksen vastaisista lisäkuluista asiakaspalvelun (kaikien puolin kannatettavasta) työtaistelusta huolimatta. 🙂

Kiitokset.
2 vastausta
irritus_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 130 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Lähetä muutospyyntö kirjeenä osoitteeseen:

TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA

Sonera haluaa myös Thomsonin reitittimen takaisin. Jos yhteytesi on toteutettu ADSL- tai VDSL-tekniikoilla, saattaa olla, että Sonera lähettää sinulle toisen modeemin nykyisen tilalle.

Siten digiboksin palautuksella ei ole mikään kiire. Odota rauhassa, saatko mahdollisesti toisen modeemin tilalle. Mikäli olet kuitenkin todella kärsimätön aloittaaksesi kevätsiivouksen, digiboksin voi palauttaa osoitteeseen:

Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala

Toki, jos olet jo entuudestaan käyttänyt omaa modeemiasi, sittenhän voit palauttaa sekä digiboksin että Thomsonin palvelureitittimen samalla kertaa.
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ikiusi!

Irtisanomiset kannattaa hoitaa aina puhelimitse Asiakaspalvelumme kautta, mutta siinä on tosiaan viime viikolla ollut varmasti vaikeuksia. Katsoin asiakastiedoistasi, että olitkin ollut tänään yhteydessä meille päin ja sait asiasi selvitettyä. Hauskaa keväänjatkoa!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut