Tyttö joka kaipaa neuvoja!

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Minusta Sonera on toiminu melkein moitteettomasti ainakin minun osaltani. Nyt kun ostimme Soneralta paketin mihin sisältyi puhelin ( Huawei ideos x5). Sonera kaupassa kerrottiin että netti on tietyn nopeuksinen ja sitte noupeus laskee, mutta netti on silti käytettävissä ilman lisämaksuja. Netti toimi ensimmäisen vuoden hyvin kuten toimi myös puhelinkin. Yhdessa vaiheessa noin vuosi sitte olin kampaajalla ja puhelin sekosi täysin. Sammui ja pyysi pin-koodia, mutta kun olin sitä laittamassa se pyysikin näytönlukituksen avausta ja jälleen sammui. Sitä samaa kehää se teki ja veimme sen Soneralle takasin ja sain korjauksen ajaksi toisen puhelimen. Korjauksen jälkeen puhelin toimi moitteettomasti puoli vuotta ennen kuin netti aloi kadota holtittomasti, puhelimen akku syöpyy melkein nolliin melki 3 tunnissa ja sammuilee. Huawei ideos x5 tuli ohjelmisto päivitys mahdollisuus jota en itse tiennyt ennen kuin ystäväni kertoi asiasta. Päivitys olisi pitäny onnistua netin kautta mutta niin ei käynyt, vaan se herjasi että päivitys oli mennyt vanhaksi. No ajattelin että se ei ole välttämätöntä, mutta nyt kun ajattelen niin olisiko sittenki pitäny kysyä apua asiaan? Puhelin ei edelleenkää toimi kunnolla vaan kiusaa minua näillä samoilla ongelmillaan! Onko kyse huonosta puheimesta mikä kaupiteltiin hyvänä? vai siitä että päivitykset päin puuta? vai kenties liittymästä? Siispä! Pitäisikö mennä valittamaan asiasta kyseiseen kauppaan ja pyytää korvauksia tai jos voisi olla mahdollista pyytää uutta puhelinta joka on päivitettyna oikein? Kiltit auttakaa mua! Mitä oma kohtaisia kokemuksia teillä on ehkä jopa kyseisestä puhelimesta, ongelmasta tai liittymästä ?

Apua kaipaavin terveisin

Noopa:)

1 kommentti

Hei noopa! Tällä hetkellä 3G-verkossa on vikaa Pirkanmaan ja Länsi-Suomen alueella eli nettiongelmat voisivat johtua siitä. Toisaalta huono akunkesto ja sammuileminen viittaa siihen, että puhelimessa on jotain vikaa. Huaweilla on kahden vuoden laitevalmistajan takuu eli voisit toimittaa puhelimen huoltoon Sonera Kaupan kautta.

Vastaa