Uuden liittymän lisääminen omiin tunnuksiin

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Miten olemassa olevaan Sonera tunnukseen voi lisätä uuden liittymän? Ei ainakaan sonera.fi:n ohjeilla (http://www5.sonera.fi/ohjeet/Yhdist%C3% ... Tunnukseen). Ohjeissa sanotaan kohdassa 4:

"Jos et ole vielä luonut Sonera Tunnusta, valitse itsellesi käyttäjätunnus ja salasana. Jos olet aiemmin luonut tunnukset, voit siirtyä kohtaan 5. "

Minulla ei ole tälläistä vaihtoehtoa?! Riippumatta siitä kirjoitanko salasanaa, tai kirjoitanko kohtaan nykyisen tai uuden salasanan, "jatka" painikkeesta ei tapahdu mitään. En siis pääse mistään "Muokkaa Sonera tunnusta" -kohtaan.

5 kommenttia

Hei SonjaL !

Ilmeisestikin on niin, että sinulla ei ole voimassa olevaa Sonera Tunnusta koska et pääse jatkamaan kohdasta 4 kohtaan 5. Suosittelenkin, että jatkat ohjeen mukaan "Luo Sonera Tunnukset" ja etenet siitä sitten eteenpäin.
Hei,

Minulla on Sonera tunnukset puhelin liittymälleni, joita olen käyttänyt jo vuoden verran. Pääsen edelleen kirjautumaan sisään näillä tunnuksilla ja hallinnoimaan puhelin liittymääni, päivittämään yhteystietoni ym. Pankkitunnuksilla kirjautumisen jälkeen taas en pääse etenemään enkä vaihtamaan salasanaa. Ongelma on etten nää kirjautuessani liikkuva netti -liittymääni, mikä on avattu helmikuun alussa, enkä myöskään pääse sitä käyttäjätiliini lisäämään.
Hei SonjaL! Kokeiletko vielä luoda Sonera Tunnukset uudestaan tämän linkin kautta: https://www4.sonera.fi/aureg/linkAccoun ... e=register

Kun kirjaudut tämän jälkeen luomillasi tunnuksilla, niin sinun pitäisi päästä hallinnoimaan kaikkia omistuksessasi olevia liittymiä.
Hei,

Kirjauduin tuolta pankkitunnuksilla, ja kirjoitin tunnukseni (käytössä jo ollut, puhelinliittymän tunnus) ja salasanani. Salasanan viereen syttyy vihreä merkki (salasana oikein?). Jatka painike ei edelleenkään reagoi millään tavalla: sivulta ei pääse pois sitä painamalla. Yritin myös tunnukseksi uuden nettiliittymäni numeroa, mutta silloin tulee ilmoitus "Salasana on virheellinen". Asiakastietoni näkyvät myös oikein sivun vasemmassa laidassa.

Pitääkö minun rekisteröityä jotakin muuta kautta uusi nettiliittymä, vai onko mahdollista liittää uusi liittymäni vanhaan tunnukseen (puhelin liittymän numero)?
Hei SonjaL !

Sonera Tunnuksen käyttäjätunnus ei voi olla puhelinnumero, koska se vaatii myös kirjaimia mukaan. Käyttäjätunnuksen tulee alkaa kirjaimella eikä se saa sisältää erikoismerkkejä. Salasanan tulee olla vähintään 8 merkkiä pitkä ja sen täytyy sisältää vähintään 2 numeroa. Salasanassa ei saa olla ääkkösiä (å, ä, ö), eikä samaa merkkiä yli 3 kertaa.

Kokeilepa näiden ohjeiden perusteella vielä uudelleen.

Vastaa