Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
karko_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

VIP1903 hajosi?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei

Onko nyt jotain ongelmaa koti-tv puolella vai hajosiko mulla boksi kun ei käynnisty.
Katsoin koti-tv:tä niin sähköt kävi pikaisesti poissa(klo 8.45). Resetoin boksin käyttämällä töpseliä irti (ei toimi sähkökatkon jälkeen ilman boottausta) niin ei sitten ladannut ohjelmaa, vain yksi keltainen laatikko paloi.
Odotin tietenkin sen verran ensin että nettiyhteys palautui.

Tein sitten vielä sen info-nappi boottauksen ja poistin ohjelmistonkin eli remove software ja factory reset. Nyt siinä vilkkuu vain yksi keltainen pallo eikä lataa mitään modeemin valojen perusteella.

edit: Olen tehnyt factory resetin useamman kerran jo ja ei ole auttanut.
Meneekö tämä laite nyt vaihtoon vai onko vielä joku juttu mitä voisi kokeilla tuohon?

edit2: Jaa vika onkin koti-tv:stä johtuva http://www.sonera.fi/asiakastuki+ja+edu ... iedotteet/
1 vastaus
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Karko

Pahoittelemme viasta aiheutunutta haittaa. Vikaa tosiaan korjataan parhaillaan ja sen pitäisi tulla piakkoin kuntoon.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut