Vähän väliä kuuluvuudet häviää!

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Olen ottanut tästä samisesta aiheesta yhteyttä soneraan jo aikasemmin. Eli nyt on ongelmana se, että kuuluvuudet häviää vähän väliä puhelimesta. vanha puhelin oli noin kuukausi sitten vähän rikki muutenki. Luulin että tämä johtuu tästä. Tämän jälkeen ostin uuden puhelimen (Apple) eikä ongelma hävinny mihinkään. Joka päivä häviää jossain paikassa kuuluvuudet ja pitkäksikin aikaa. Olen yrittänyt sammuttaa, laittaa lentokonetilaan jne. Mutta ei mitään muutosta. On aika harmillista että kun puhelin on ni mua ei saa kiinni enkä mä saa ketää kiinni. Asun siis Kuusistossa(kaarina).
Nettiin tekee tätä samaa. Vaikka seisoisi paikoillaan niin välillä voi olla 3G ja välillä olla ollenkaan yhteyttä. Pikkuhiljaa rupee kyrpimään kun viimeksi sanottiin että otetaan yhteyttä kun jotain vähänkään selviää. Eipähän ole kuulunu kuukauteen mitään.

Jos tätä kautta asia menisi perille paremmin ja jotain hoituisi niin kiitos jo etukäteen.

1 kommentti

Huomenta [Milla],

Tuo on kyllä harmillinen tilanne, kun joutuu miettimään että tuleeko puhelut ja yhteydenotot läpi omaan luuriin vai ei. Uudelleen käynnistely auttaa tosiaan usein jonkin verran, mutta selvitetään nyt toki että miten saataisiin ongelma kokonaan pois päiväjärjestyksestä!

Häiriökarttamme mukaan Kuusiston alueella ei pitäisi olla mitään vikatilanteita tai ongelmia verkossa. Liikut puhelimen kanssa varmaan jonkin verran muuallakin, oletko huomannut tarkkailla miten toimii esim. Kaarinan keskustassa tms?

Lisääthän asiakas- tai liittymänumerosi (jälkimmäisen ilman ensimmäistä nollaa) Palstan profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero, ei näy sieltä muille käyttäjille), niin tarkistetaan vielä liittymän tila ja tarkastellaan kuuluvuuskarttaa tarkemmin kotiosoitteesi perusteella.

Vastaa