Vanhan asiakkaan liittymän päivitys

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Määräaikainen sopimukseni on loppumassa ja ajattelin uusia puhelimeni. Katselin Soneran erilaisia paketteja ja huomasin, ettei vanha asiakas saa tilattua tarjouspakettia, ainakaan verkkokaupan kautta. Tarjouspaketin Small-versiossa olisi puhetta 250min hintaan 9,97€, "tilaa puhelin liittymällä" kautta suurin piirtein samalla hinnalla puhetta vain 100min. Lisäksi liittymästä saa maksaa 1,90€ kuussa.
Minua ei kiinnosta Spotify ym. "hilut", vaan selkeät tarjoukset hintoihin. Kanta-asiakkaiden etuohjelma on aika mitätön, verrattuna uusien asiakkaiden saamiin alennuksiin. Esim. tällä hetkellä uudet asiakkaat saavat 3000min puhetta kuukaudessa ilmaiseksi. Olen ollut asiakkaana seitsemän vuotta enkä saa edes tarjouspakettia.
Kysyin tästä asiasta Soneran asiakaspalvelusta palvelupyyntölomakkeen avulla jo viikko sitten enkä ole vieläkään saanut vastausta. Kello tikittää ja sopimus on kohta historiaa, mutta vastausta ei kuulu. Tässä odottaessani olenkin jo ehtinyt tutustua kilpailijoiden tarjouksiin ja kyllähän se kieltämättä houkuttaa ottaa vastaan avaustarjous jostain muualta.

Nyt Sonera niitä tarjouksia kehiin ja vähän äkkiä tai pakotatte minut äänestämään jaloillani!

1 kommentti

Hei NancyDrew: Tarkistin asiakasnumerollasi, että liittymääsi oli tänään päivitetty uusi tarjouspaketti. Mukavaa, kun jatkat asiakkaanamme ja hyvää kesän jatkoa!

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

Vastaa