Vanhoille asiakkaille tarjouksia

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Moro,

miksi jomman kumman syystä vanhoille asiakkaille ei tarjota minkäänlaisia tarjouksia? Uudet saavat täydet nopeudet melkein puoleen hintaan sekä erittäin halvalla siihen kohteeseen tarkoitetun modeemin.

Vanhoille asiakkaille ei tarjota minkäänlaisia tarjouksia. Miksi?

3 kommenttia

Huomenta Buffale

Uskon vahvasti, että meillä on myös sinulle tarjota mieleinen kampanja käyttöösi. Soittamalla meille myyntipalveluun, voimme tarkastaa yhdessä liittymäsi tarjoamia mahdollisuuksia uuden kampanjan käyttöönottoon. Kampanjat ovat usein riippuvaisia mm. liittymän tekniikasta, nopeudesta ja alueesta.
Soittoa vain tänne päätyyn niin katsotaan liittymäasiat ajantasalle 🙂
Jep, jep. Soneran hulabaluu päivät sen kun jatkuvat. Vanhat asiakkaat kyykkyyn ja uusia sisäänheittohinnoilla tupaan. Tosi hyvä ehdotus: soittoa vain tänne päätyyn, niin hommat hoituu. Niinpä. Kuinka moni illalla jaksaa odotella asiakaspalveluun yli puoli tuntia, jotta voisi kysyä jonkin yksinkertaisen asian? Koskahan Sonera oikein herää asiakaspalveluun? Jotta voisit edes olla yhteydessä sähköisesti sinun täytyy rekisteröityä ties miten monilla tunnuksilla. Puhelimella ei todellakaan pääse keskustelemaan ainakaan silloin, kun asiakkailla olisi aikaa, eli illalla töiden jälkeen. Soneralle tiedoksi, että kaikilla ei ole mahdollisuutta soitella ja jonotella puhelimessa työaikaan päivällä.
Yrittäkää hyvät Soneran päättäjät päästä pikku hiljaa tämän päivän tasolle, vai onko teille parempi, että teille ei helpolla pääsekään? Onko palaute niin rankkaa?
Olisin myös halunnut tietää, onko vanhalla asiakkaalla mahdollisuutta korottaa nopeutta ja saada se uusien asiakkaiden tarjoushinnalla, mutta tämä asia jäänee meille vanhoille asiakkaille ikuiseksi kysymysmerkiksi. Soittoja vain sinne päätyyn, niinpä niin.....
Hei Hatuo! no jopas. Pahoittelen, jos sinulle on tullut sellainen tunne, ettemmen huomioi vanhoja asiakkaita tarpeeksi. Jokainen asiakkuus on meille tärkeä. Jätin sinulle soittopyynnön ja soittelemme sinulle jo huomenna. 🙂



Ystävällisin terveisin,
Jani Niiranen

Vastaa